ארצות הברית: חברות הטלקום הגישו בקשה לבלום את הכללים להסדרת שירותי האינטרנט

הבקשה כוללת עדויות של מנהלים בכירים בספקיות אינטרנט אשר טוענים כי הנהלים החדשים, שאמורים להיכנס לתוקף בחודש יוני, יכבידו את הנטל של העמידה בתקנות ויגבילו את המשאבים העומדים לרשות החברות לשיפור השירות או להשקה של מוצרים חדשים

קנס ענק על הפרת פרטיות. ה-FTC

שדולות של חברות הטלקום בארצות הברית, וכן AT&T וחברות טלקום קטנות יותר, קראו במהלך סוף השבוע למחוקקים ולרגולטורים לבלום באופן מידי חלקים מהכללים החדשים והמחמירים יותר שיחולו על ספקיות של שירותי אינטרנט.

בבקשה שהגישו לרשות התקשורת הפדראלית (FTC) של ארצות הברית קראו הגופים, ובהם CTIA ו-CenturyLink, לבלום את המהלך לסיווג מחדש של הגישה לאינטרנט בפס רחב ולהחיל על שירותים אלה רגולציה מחמירה יותר.

הבקשה כוללת עדויות של מנהלים בכירים בספקיות אינטרנט אשר טוענים כי הכללים החדשים, שאמורים להיכנס לתוקף בחודש יוני, יכבידו את הנטל של העמידה בתקנות ויגבילו את המשאבים העומדים לרשות החברות לשיפור השירות או להשקה של מוצרים חדשים.

החברות ערערו על המהלך לסיווג מחדש גם בבית המשפט, אך לפי שעה לא ביקשו להשהות את היישום של הכללים שיאסרו על חסימה או האטה של סוגים מסוימים של תעבורת אינטרנט במסגרת הסכמים עם ספקיות תוכן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים