פלאפון מתחרה גם על שוק הפרי-פייד עם תוכנית ללא הגבלה ב-59 שקלים בחודש

במסגרת התוכנית החברה מציעה שתי חבילות מרכזיות: שיחות וסמסים ללא הגבלה וכן 3 ג'יגה גלישה ב-59 שקלים לחודש, ושיחות וסמסים ללא הגבלה וכן 6 ג'יגה גלישה ב-79 שקלים לחודש

אסף עופר. פורש מתפקיד המשנה למנכ"ל פלאפון

פלאפון מעוניינת לחדור גם למגזרים ייחודיים, כמו עובדים זרים, תיירים וכו'. כחלק ממהלך זה השיקה היום (ד') כרטיס פרי-פייד חודשי, הכולל שיחות ומסרונים ללא הגבלה וכן 3 ג'יגה גלישה ב-59 שקלים לחודש.

מדובר, כרגע, במחיר הזול ביותר בישראל לתוכנית פרי-פייד. לצורך השוואה כיום מציעות חברות הסלולר האחרות מסלול של ללא הגבלה עם 1 ג'יגה ב-39 שקלים בשבוע או 139 שקלים לחודש עם גלישה של 4 ג'יגה.

בשיטת הפרי-פייד, הלקוח רוכש כרטיס משולם מראש עם דקות, סמסים ולעתים גם גלישה, ללא קבלת חשבונית חודשית בסוף החודש. במהלך כל החודש, למשך 30 יום מיום הצטרפותו, הלקוח יכול לדבר, לגלוש ולסמס ללא הגבלה. לאחר חודש התוכנית מסתיימת, והלקוח יכול לחדשה בתשלום נוסף.

במסגרת התוכנית החברה מציעה שתי חבילות מרכזיות: שיחות וסמסים ללא הגבלה וכן 3 ג'יגה גלישה ב-59 שקלים לחודש, ושיחות וסמסים ללא הגבלה וכן 6 ג'יגה גלישה ב-79 שקלים לחודש.

לדברי אסף עופר, המשנה למנכ"ל פלאפון, "זיהינו הזדמנות בשוק הפריפייד, שבו נוצר פער גדול בין מחיר חבילת האנלימטד בפרי-פייד שמחירה המקובל היה עד כה כ-120 שקלים בחודש לבין חבילת האנלימיטד בפוסט-פייד שעומד על כ-40-60 שקלים בחודש, ולכן החלטנו להשיק תוכנית מוזלת ביותר ב-59 שקלים בלבד" .

עופר הוסיף כי "בעבר שוק מכשירי הפריפייד נשלט בטכנולוגיית דור 2, כאשר בשנה וחצי האחרונות חל ביקוש רב למכשירי דור 3 גם בקרב לקוחות פרי-פייד, מה לחברה להעמיק את אחיזתה בתחום. בנוסף, ראינו שינוי מגמה בקרב לקוחות אלה, שגולשים יותר מבעבר וזקוקים לחבילות גלישה גדולות, בדומה ללקוחות הפוסט-פייד. לקוחות רבים שהינם עובדים זרים יוצרים קשר עם משפחותיהם וקרוביהם בחו"ל באמצעות סקייפ או וואטסאפ, וחבילת פריפייד עם גלישה סלולרית בעלויות מוזלות תאפשר להם להמשיך ולהיות עמם בקשר", אמר עופר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים