עליות לצ'ק פוינט: ההכנסות גדלו ב-9% והרווח הנקי – ב-5%

החברה פתחה את השנה עם הכנסות בסך 373 מיליון דולר ורווח נקי של 161 מיליון

החברה הישראלית הרב לאומית הגדולה ביותר. צ'ק פוינט

צ'ק פוינט (Check Point) פתחה את 2015 עם עליות בסעיפים העיקריים שלה: מהדו"חות שפרסמה החברה הבוקר (ב') עולה כי הרווח הנקי שלה ברבעון הראשון של השנה גדל ב-5.09% ל-160.88 מיליון דולר, הרווח הנקי למנייה זינק ב-16.22% וההכנסות עלו ב-8.87% ל-372.58 מיליון.

חלוקת ההכנסות לסעיפים מעלה כי צ'ק פוינט עשתה במהלך הרבעון חיל במכירות המנויים: אלה צמחו ב-20.39% ל-74.35 מיליון דולר. ההכנסות ממכירת מוצרים ורישיונות גדלו ב-5.89% ל-114.3 מיליון דולר וממכירת עדכונים – ב-6.62% ל-183.93 מיליון.

ההוצאות הגולמיות רשמו עלייה של 6.31% ל-41.33 מיליון דולר, הרווח הגולמי גדל ב-9.2% ל-331.25 מיליון והרווח הגולמי השולי הגיע ל-88.91%. בסעיפים התפעוליים, ההוצאות עלו ב-11.32% ל-175.56 מיליון דולר והרווח גדל ב-6.78% ל-197.02 מיליון.

גיל שווייד, מייסד ומנכ"ל צ'ק פוינט, אמר כי "השגנו ברבעון הראשון הכנסות בכל הסעיפים, קצב החידושים של החברה גבר ואנחנו מתמקדים בשני תחומים: מניעת איומים וניידות".

במסיבת עיתונאים שכינסה החברה הבוקר, לכבוד פרסום התוצאות, ציין שווייד כי צ'ק פוינט גייסה ברבעון הנוכחי כ-200 עובדים ומתכוונת להמשיך ולגייס. כמו כן, הוא אמר כי "נשמח למצוא עוד חברות על מנת לרכוש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים