בנק הפועלים מציג: קופת חיסכון דיגיטלית

המטרה שבבסיס Save & Go היא להנגיש ללקוחות הבנק פעולות בנקאיות הנתפסות לעתים כמורכבות ולהפוך את פעולת החיסכון ליומיומית, פשוטה וספונטנית

והכי חשוב: לא צריך לשבור את הקופה. צילום: BigStock

בנק הפועלים ישיק בימים הקרובים את Save & Go – קופת חיסכון דיגיטלית, שמאפשרת ללקוחות לחסוך גם סכומים קטנים בתוכנית ייחודית לסלולר, מבלי להיכנס לחשבון.

השירות מוצע כחלק מהתרחבות השירותים הדיגיטליים המקוונים של הבנק. המטרה שבבסיס המוצר היא להנגיש ללקוחותיו פעולות בנקאיות הנתפסות לעתים כמורכבות ולהפוך את פעולת החיסכון ליומיומית, פשוטה וספונטנית.

מירב ספקטורובסקי-ששון, מנהלת אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים, אמרה כי "אנחנו מבינים את הצורך של הלקוחות לחסוך גם כשזה לא פשוט, אפילו בסכומים קטנים. Save & Go מנגיש את החיסכון לכמה שיותר לקוחות ומגיש להם אותו בצורה חווייתית: לחסוך גם 'כסף קטן' בקופה דיגיטלית, הדומה לזו האמיתית שבבית, בדרך להשגת חלומות קטנים כמו האופניים שהבטחנו לילד, הטאבלט שאנחנו כל כך רוצים ועוד".

אתי בן זאב, מנהלת אגף הפיתוח בבנק הפועלים, ציינה ש-"הטלפון הסלולרי הפך לחלק בלתי נפרד מחיינו וצמוד אלינו כמעט בכל שעות היממה. כבנק שמחפש כל העת פתרונות טכנולוגיים יצירתיים לצרכי לקוחותיו, אנחנו מנסים לנצל את מגוון האפשרויות שמספק הטלפון הסלולרי לטובת שימושים נוחים ואינטואיטיביים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים