איטרניטי שדרגה את הפורטלים של אוניברסיטת חיפה

במסגרת הפרויקט בוצעה הגירת נתונים מתשתית 2010 Share Point ל-2013 Share Point ● ההיקף: יותר מ-100 אלף שקלים

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי

איטרניטי ערכה פרויקט לשדרוג הפורטלים באוניברסיטת חיפה. הפרויקט החל באוקטובר 2014 ועלה לאוויר באחרונה. היקפו לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו ביותר מ-100 אלף שקלים.

במסגרת הפרויקט בוצעה הגירת נתונים מתשתית 2010 Share Point ל-2013 Share Point.

לאוניברסיטה מגוון רחב של אתרים, כשבראשו פורטל קמפוס, תחתיו מנוהלים כל התהליכים הממוכנים והמידע לחברי הסגל, וכן אתרי מרצים שפתוחים לקהל ברשת.

הפרויקט בוצע במטרה להביא לשיפור ולייעול ההזדהות, כמו גם לניצול יכולות חיפוש מתקדמות שקיימות בגרסת החדשה. העברת התכנים ושימור היכולות הקיימות בחוות SP2010 נעשו תוך התאמתם לסביבה החדשה ושיפור הלוגיקה, במטרה להביא לביצועים טובים יותר. כחלק מפרויקט ההגירה הוקמה חווה חדשה. העברת התכנים והטמעת השימוש בשיטת הזדהות חדשה היו כרוכות במציאת פתרונות שישמרו את הפונקציונליות התקינה בסביבה הישנה.

השדרוג מאפשר תהליך הזדהות מהיר ופשוט לכל חברי הסגל המנהלי והסגל האקדמי ובנוסף, ניהול הרשאות על המידע בצורה מיטבית. מנגנון החיפוש בגרסת 2013 מייעל את תהליך אחזור המידע ומאפשר ניהול פרופיל משתמש נוח.

אסף בר, מנכ"ל איטרניטי, אמר כי "הפרויקט היה מורכב וחילקנו אותו לשלבים רבים כדי להבטיח את הצלחתו. היכולות החדשות שנתווספו לגרסה החדשה שהוטמעה עתידות לחסוך לארגון משאבים. אוניברסיטת חיפה קיבלה יכולות חדשות, שיפור בביצועים ובשרידות".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים