מטריקס העלתה מודול CRM של תפנית ב-LEASE4U ביותר ממיליון שקלים

מערכת ה-CRM, שמשרתת כ-150 משתמשים במטה החברה ובסניפים ברחבי הארץ, מאפשרת להפיק דו"חות ניהוליים בנושאי שיווק, מכירות ושירות ותוכננה לספק תמונה מלאה אודות הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים

מטריקס

מטריקס העלתה לאוויר את מודול ה-CRM של מערכת ה-ERP תפנית בחברת הליסינג LEASE4U. היקפו הכספי של הפרויקט, שהחל ברבעון האחרון של 2014 והסתיים בימים אלה, נאמד בכ-1.25 מיליון שקל.

LEASE4U היא זרוע פעילות הליסינג של קבוצת קרסו מוטורס. החברה מציעה שירותי ליסינג תפעולי, ליסינג מימוני, ליסינג פרטי, מכירת רכב מיד ראשונה ושירותי השכרת רכב. מערכת ה-CRM החדשה מאפשרת לאנשי LEASE4U לנהל את הקשר עם הלקוחות בכל התהליכים והקשרים, החל משלב ההתעניינות הראשונית, ניהול הלידים, ניהול מערך המכירות ועד מתן השירות ללקוחות.

המערכת, שמשרתת כ-150 משתמשים במטה החברה ובסניפים ברחבי הארץ, מאפשרת להפיק דו"חות ניהוליים בנושאי שיווק, מכירות ושירות ותוכננה לספק תמונה מלאה אודות הלקוחות והלקוחות הפוטנציאליים. בנוסף, מאפשרת תפנית CRM לנהל במקום אחד את הצעות המחיר וסגירת העסקאות עם הלקוחות. כך, היא מפיקה דו"חות אוטומטיים, כוללת ממשק ישיר למערכת בינה עסקית (BI), ממשק למערכות טלפוניה לניתוח שיחות נכנסות ויוצאות ועוד. כמו כן, מאפשרת המערכת למשתמשים להפיק דו"חות אנליטיים באופן עצמאי.

מערכת ה-ERP עצמה הועלתה לאוויר בשנים 2012-2013. בימים אלה מתכוונים ב-LEASE4U להוסיף למערכת ה-CRM גם מנגנון חיתום והלוואות ללקוחות, וכן להרחיב את השימוש במערכת לעובדים נוספים בארגון.

לדברי מגי שניר, סמנכ"ל מערכות מידע ב-LEASE4U, "ההצלחה שלנו, למרות התחרות העצומה בענף הרכב, תלויה בעיקר באיכות קשרי הלקוחות שלנו. המערכת מסייעת לנו לנהל באופן מסודר ובצורה מיטבית את הלידים המגיעים לחברה, כך שנוכל לבדוק ולעקוב אחר כל ליד. היא מסייעת בתהליך סגירת העסקה עם הלקוח, בשירות הניתן לטווח קצר ללקוחות השכרה ועד השירות לטווח ארוך ללקוחות הליסינג".

מנחם ניסנבוים, מנהל חטיבת מערכות עסקיות במטריקס, הוסיף כי "שילוב מודול ה-CRM ייתן ערכים מוספים ל-LEASE4U בקשר עם לקוחותיה. תפנית היא המערכת הפופולרית ביותר כיום בענף הרכב".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים