מטריקס תייצג בישראל את פתרון Cornerstone לניהול משאבי אנוש בענן

הפתרון מאפשר לארגונים לנהל את כלל תהליכי ההון האנושי בארגון, החל משלב הגיוס ועד סיום העבודה

מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. צילום: אור יעקב

חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס תשווק, תפיץ ותטמיע בבלעדיות בישראל את מוצריה של Cornerstone העולמית (Cornerstone OnDemand), המפתחת מערכות מידע לניהול משאבי האנוש בארגון.

לפתרון הענן של החברה יותר מ-17 מיליון משתמשים ב-191 מדינות וב-42 שפות, לרבות תמיכה מלאה בשפה העברית.

Cornerstone היא חברה אמריקנית ציבורית שחברה הוקמה ב-1999 ופועלת מבסיסה בקליפורניה. לחברה אלפי לקוחות וכ-2,000 עובדים בעולם, מתוכם כ-80 בסניף הישראלי, שממוקם ברמת החי"ל בתל אביב.

פתרון הענן של Cornerstone מאפשר לארגונים קטנים וגדולים כאחד לנהל את כלל תהליכי ההון האנושי בארגון, החל משלב הגיוס ועד סיום העבודה (From Hire To Retire). בין היכולות של המערכת ניתן לציין גיוס וקליטת עובדים ממקורות חיצוניים ופנימיים בארגון, תוך התבססות על רשתות חברתיות; הצבת יעדים ברמת העובד והמחלקה; הערכת עובדים; בנייה וניהול תהליכי תגמול על פי ביצוע; יכולות הדרכה ברמה הגבוהה ביותר (LMS); ניהול תיק עובד ארגוני; ויכולות מובייל ומדיה חברתית עשירות, לרבות שימוש בתהליכי משחוק (Gamification) .

לדברי אפרי הורביץ, דירקטור ב-Cornerstone לאזור המזרח התיכון ואפריקה, "אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה עם מטריקס יאפשר לנו לבסס ולהרחיב את הפעילות שלנו בישראל בהצלחה".

מוטי הדס, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, "בזמן ששוק העבודה השתנה מאוד בשנים האחרונות לצד ההתפתחויות הטכנולוגיות, ניכר כי מערכות המידע לעולם משאבי האנוש נשארו במקרים רבים מאחור ואינן מספקות את הנדרש. הפתרונות של Cornerstone לניהול משאבי האנוש בארגון מביאים לשוק הישראלי בשורה בתחום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים