סם באב"ד, מידלינק: "כמות המידע גדלה ברוב הארגונים הרבה מעבר לציפיות"

"טכנולוגיות ה-Big Data נותנות לכמות הנתונים הגדולה ערך גדול ללקוח וארגונים הנסמכים על מידע בכמויות גדולות רושמים ביצועים טובים יותר מכאלה שלא", אמר באב"ד, מנכ"ל החברה

סם באב"ד, מנכ"ל מידלינק מיחשוב

"Big Data זה לא רק באזזז, אלא משהו שיש ביותר ויותר ארגונים. כמות המידע ברוב הארגונים גדלה בשנים האחרונות הרבה מעבר לציפיות", כך אמר סם באב"ד, מנכ"ל מידלינק מיחשוב.

באב"ד דיבר בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים. הוא פרס בפניהם את שלל הטכנולוגיות והמגמות בתחום ה-Big Data והעניק להם מבוא לאתגרים שעומדם כיום בפני ארגונים בעולם זה.

בהרצאתו דיבר באב"ד על הטכנולוגיות המובילות בעולם ה-Big Data, בהן Hadoop ,NoSQL ,In-memory & columnar databases ו-Hardware Accelerated databases.

לדבריו, "כמות מידע של כ-15 טרה-בייט נחשבת לאזור הכניסה לטכנולוגיות Big Data וב-Fast Data הסף עומד על 5 טרה-בייט. מערכות המחזיקות 2-5 פטה-בייט של נתונים הן סבירות לעולם ה-BI ואילו לעולם ה-Realtime, בו המידע מוחזק כולו בזיכרון, 50 טרה-בייט זה בסיס נתונים סביר".

"טכנולוגיות ה-Big Data נותנות לכמות הנתונים הגדולה ערך גדול ללקוח וארגונים הנסמכים על Big Data רושמים ביצועים טובים יותר מכאלה שלא", הוסיף.

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים הוא המוביל בעולם מערכות המידע בישראל. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי תחום מערכות המידע והמנמ"רים בשוק הישראלי. הוא זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. המנחה המקצועי של הקורס הוא בנצי שפירא, ששימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק, כגון קוקה קולה (Coca Cola), פלאפון וידיעות אחרונות.

המחזור הבא של הקורס אמור להיפתח בחודש מרץ.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים