טוני סקוט – מ-VMware למנמ"ר הבית הלבן

סקוט, לשעבר מנהל מערכות המידע של ענקי הווירטואליזציה, מונה לתפקיד המנמ"ר הפדרלי ● הוא השלישי בתפקיד מאז שאובמה ייסד אותו ב-2009

טוני סקוט, מנמ"ר הבית הלבן. צילום: VMware

טוני סקוט, לשעבר מנמ"ר VMware, מונה בסוף השבוע לתפקיד מנהל מערכות המידע של הבית הלבן, או בשם התפקיד הרשמי – המנמ"ר הפדרלי.

סקוט הוא השלישי בתפקיד זה מאז הקים הנשיא האמריקני, ברק אובמה, את משרד המנמ"ר בבית הלבן ב-2009. לפני סקוט מילאו את התפקיד ויווק קונדרה וסטיב ון-רוקל. זה האחרון עזב בספטמבר 2014 את תפקידו ועבר ל-USAID, על מנת ליישם את ניסיונו בעולם המחשוב הרפואי לטובת מיגור מגפת האבולה באפריקה.

לפני שהצטרף ל-WMware כמנהל מערכות המידע בשנת 2013 החזיק סקוט באותו התפקיד במיקרוסופט (Microsoft) ובוולט דיסני (Walt Disney). קודם לכן הוא היה CTO של מערכות מידע ושירותים בג'נרל מוטורס (General Motors).

ג'ונתן צ'דוויק, סמנ"ל תפעול וכספים וסגן נשיא בכיר ב-VMware, אמר כי "סקוט יביא לתפקיד החדש שלו כישורי מנהיגות חזקים ותשוקה להצלחה. אנחנו שמחים עבורו ועבור המדינה".

לצד תפקידו כמנמ"ר הבית הלבן, סקוט ישמש כמנהל המשרד לממשל אלקטרוני במשרד המינהל והתקציב.

"תחת הנהגתו של סקוט נמשיך לבנות את מה שהחל עם קונדרה והמשיך עם ון-רוקל", כתבו בבלוג הפדרלי שון דונובן, השר לענייני ניהול ותקציב, וסגניתו, בת' קוברט. לדבריהם, "נמשיך לשנות את הדרך בה הממשל הפדרלי מנהל IT. סקוט הוא האדם הנכון להוביל את אספקת ה-IT לטובת ממשל חכם, בשלושה מימדים, שהם מטרות הליבה של ה-IT הפדרלי: להגיע למצב בו הוא יניב ערך, לספק שירותים דיגיטליים ברמה עולמית ולהגן על נכסי IT ומידע פדרליים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים