אינטל רוצה יותר נשים ומיעוטים בתעשייה

החברה השיקה תוכנית שנועדה לגוון את אוכלוסיית המועסקים, כדי "לא להחמיץ הזדמנויות", לדברי המנכ"ל, בריאן קרזניץ' ● הוא הציג את המוצרים העיקריים שאינטל השיקה בתערוכה וציין כי "המחשוב הלביש מגדיר מחדש את הקשר בין צרכנים לטכנולוגיה"

בריאן קרזניץ', מנכ"ל אינטל, עם Curie. צילום: יח"צ

אינטל (Intel) מצטרפת למודעות ההולכת וגוברת בקרב חברות בתעשייה לצורך בגיוון אוכלוסיית העובדים והפסקת האפליה, גם אם היא סמויה. מנכ"ל החברה, בריאן קרזניץ', הכריז בנאומו בתערוכת CES 2015 על יוזמה בשם "גיוון בטכנולוגיה", שמבקשת להביא עד 2020 לייצוג מלא של האוכלוסיה בקרב המועסקים והמועסקות. קרזניץ' אמר כי אינטל תשקיע בתוכנית 300 מיליון דולר.

"אנחנו חייבים לעשות יותר מאשר רק להוביל את תעשיית הטכנולוגיה", ציין המנכ"ל. "עלינו לקדם את הגיוון בענף ולצרף אליו יותר נשים ומיעוטים, שממלאים תפקידים בעלי חשיבות הולכת וגדלה כצרכנים, יוצרים ומנהיגים. כל עוד כוח העבודה אינו משקף את כלל האוכלוסייה, אנחנו מחמיצים הזדמנויות, ובכלל זה את היכולת להבין את כל לקוחותינו ולתכנן עבורם".

בכך מצטרפת אינטל לשורה של חברות גדולות בתעשייה שיש להן מיזמים דומים. אלא שנראה שהם נוחלים בינתיים הצלחה מעטה בלבד, שכן דו"חות שפרסמו החברות מעידים שעדיין, הגברים הלבנים שולטים ללא עוררין בהיי-טק בארצות הברית, בפרט בעמדות הבכירות בתעשייה.

יש גם מוצרים

חלק נכבד מנאומו הקדיש קרזניץ', איך לא, למוצרים שהחברה מציגה בראשונה בתערוכה. הוא חשף מערכת על שבב חדשה שמכונה Curie. המערכת מבוססת על מעבד ה-Quark שאינטל הציגה לפני כחצי שנה והחברה מייעדת אותה לשילוב במוצרים לבישים זעירים, במיוחד כאלה שדורשים זמני סוללה ארוכים במיוחד. הכוונה היא, בין השאר, לטבעות, צמידים וכפתורים לבגדים.

Curie כוללת בנוסף התקן לחיבור בלוטות' (Bluetooth), סדרה של חיישנים, סוללה ברת טעינה, 80 קילו-בייט זיכרון SRAM ו-384 קילו-בייט זיכרון אחסון מבוסס פלאש (Flash). לפי אינטל, היה תהיה זמינה לשיווק כבר במחצית השנייה של השנה.

כפועל ישיר של ההכרזה הודיע קרזניץ' כי החברה חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם מותג האופנה אוקלי (Oakley), במטרה להשיק מאוחר יותר השנה משקפיים חכמים שיאפשרו לשפר את הביצועים שמשיגים המשתמשים בזמן פעילויות ספורטיביות.

ככלל, אמר, "התפתחות חוויות המחשוב האישיות, ההתקנים החכמים והמהפכה הלבישה מגדירים מחדש את הקשר בין צרכנים לטכנולוגיה. הטכנולוגיה של אינטל נועדה לסייע בפתרון בעיות ממשיות ולאפשר חוויות מרתקות לבני אדם ועסקים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    ג'ורג אוראל שכתב את הספר 1984 על זה שהאח הגדול רואה הכל, לא חזה את השנה הנכונה. לפי דברי בריאן קרזניץ' אנחנו נגיע לזה בשנת 2020. מישהו חשב על ההשלכות של מחשוב לביש? נראה לי שלא. זה איזשהו טרנד. בדיוק כמו הענן

אירועים קרובים