מצטייני המחשוב – הנימוקים

הפרסים לזוכי תחרות IT Awards 2014 של אנשים ומחשבים הוענקו היום (ד') בטקס מיוחד ● אילו חברות ופרויקטים זכו - ובאילו קטגוריות? ● נימוקי השופטים

IT Awards 2014

עשרות פרסים בקטגוריות שונות הוענקו היום (ד') לזוכים בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards 2014 של אנשים ומחשבים, בטקס שנערך היום (ד') במרכז הכנסים אווניו בקריית שדה התעופה. הטקס נערך זו השנה ה-12 ברציפות והנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים. השתתפו בו מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המחשוב בארץ.

בשלבי התחרות השונים התמודדו 157 פרויקטים מארגונים מכל מגזרי המשק ובתשע קטגוריות שיפוט. 51 זוכים היו בקטגוריות השונות, חמישה פרויקטים זכו באות המערכת, חולקו שישה פרסים מיוחדים ושלושה ארגונים זכו בתואר "אלוף האלופים".

על האירוע פרסו חסותן החברות הבאות: מטריקס, One1נט-אפ (NetApp) ישראל, CA ישראל, BMC ישראל, מפעיל, קבוצת יעל, קבוצת אמן, mPrest, קבוצת טלדור, IFN מקבוצת יעל, FreeForm, אדוונטק, A-10 ישראל, אווייה (AVAYA) ישראל, Power Plug, אטרניטי, intellisys, סאס (SAS) ישראל, Med-1 ,Openiview ,Panel4All, אורקל (Oracle) ישראל, Intersystems, סיסקו (Cisco) ישראל ואמת מחשוב.

הזוכים בקטגוריות השונות הם:

אלוף האלופים

שלושה ארגונים קיבלו את התואר בשל זכייתם במספר הרב ביותר של פרויקטים: שירותי בריאות כללית, מכבי שירותי בריאות ועיריית תל אביב-יפו. כל אחד מהם זכה בשישה פרויקטים בקטגוריות השונות.

יצירת בידול ויתרון תחרותי

מערכת ניהול, בקרה והפצה של קופונים ושירותי ערך מוסף – וריפון
"המערכת מאפשרת לכל שחקן בתחום, בכל גודל, לנהל את מימוש השירותים, שחלקם דיגיטליים ואחרים עדיין מבוססי נייר".

א.ו.ד.מ – אמצעי גישה ושירות  דיגיטלי מתקדמים – איי. די. איי ביטוח ישיר
"מערכת ארגונית דיגיטלית, שעוקבת 360 מעלות אחר פניות הלקוח, ומאפשרת ללקוח לתקשר עם גורמי הטיפול באמצעות המייל".

עמדות לשירות עצמי לנכים ומוגבלים – מכבי שירותי בריאות
"במסגרת הפרויקט הוקמו עמדות למערכות לשירות עצמי, המותאמות לצורכי אוכלוסייה בעלת צרכים מיוחדים. העמדות הוקמו בשיתוף עם נציגי עמותת נגישות בישראל".

Smart Form – הזוכה היא UPS ישראל
"הוקמה פלטפורמת OutPut ארגונית, שהביאה לייעול תהליכי העבודה, לחסכון כלכלי מובהק, לשיפור הקשר עם הלקוח ולהגדלת המכירות. תהליכי ההתקשרות עם הלקוח עברו אוטומציה והמערכת מחוברת למערכות אחרות בארגון".

מערכות ליבה ותשתית יישומית

מועדון לקוחות דיגיתל – עיריית תל אביב-יפו
"הפרויקט מספק מידע לתושבים, על פי זיהוי וניתוח הפרופיל האישי שלהם. המידע מוזן על ידי 160 עובדי עירייה ב-90 אתרים שונים. הפרויקט מבוסס על מערכות ליבה ותשתית, בהשקעה של 15 מיליון שקל ומשרת 80 אלף חברי מועדון דיגיתל".

שיתוף יומנים ותורים – מכבי שירותי בריאות
"שימוש מושכל בטכנולוגיה הביא לצמצום זמן ההמתנה לתורים, תוך שימוש ביומנים משותפים. המערכת שפותחה מאפשרת הצגת תורים פנויים וביצוע זימון לרופאים שיש להם יומן ממוחשב. כמו כן מאפשרת המערכת לבצע זימון תורים בסלולר או באינטרנט, עם אבטחת מידע ייעודית".

פרויקט Follow The Link – סרגון
"יישום Oracle Applications הנרחב ביותר שבוצע בישראל. המערכת הוטמעה בשש חברות הפרוסות על שמונה אתרים ברחבי העולם – במהלך אחד".

איחוד מערכות CTI-IVR – סלקום
"בעקבות האיחוד בין סלקום לנטוויז'ן, אוחדו מערכות ה-CTI וה-IVR של שתי החברות. כתוצאה מכך, פרטי הלקוח מופיעים באופן שקוף בכל המוקדים, תוך יכולת טובה יותר למנהל המשמרת לשקף את התורים ולנהלם".

פרויקט ESB – פרטנר אורנג'
"בפרויקט הוקמה מערכת לניהול ממשקים, שעליה יושתתו כללי האינטגרציה בין השירותים השונים. הפתרון מטפל בכלל נושאי אבטחת ה-API, האחדה ותרגום של פרוטוקולים".

ניטור ושו"ב

הגנת סייבר – חיל האוויר, צה"ל
"בפרויקט הוקם גוף אחד ומרכזי, SOC, לזיהוי ולהתמודדות עם מתקפות סייבר ברשתות חיל האוויר. נעשה שימוש במערכת ניטור מרכזית, לטובת איסוף כלל הלוגים ממערכות ההגנה, התקשורת וההפעלה ברשת. התקבלה תגובה אוטומטית מהירה לאירועי סייבר, לחקירת מתקפות סייבר ולניתוח פוגענים מתקדמים".

הטמעת מתזמן ארגוני בחלון הלילה – בנק ירושלים
"הבנק עבר שינוי אסטרטגי, נוספו מקורות מידע חדשים והורחבו נתוני המידע המועברים ומעובדים בחלון הלילה. נדרש מעבר לשיטת תזמון ובקרה שיבטיח שליטה מלאה בתהליכי העיבוד, יכולת התאוששות מהירה, וקיצור זמני הריצה – כדי להגיע לפתיחת יום עסקים בבוקר בצורה מלאה ותקינה. הפרויקט הביא לתזמון עיבודי אצווה בבנק באמצעות מתזמן ארגוני ובכך סייע לקיצור חלון הלילה במטרה לתמוך בגידול הבנק בשני סדרי גודל".

שריג המידע – חברת החשמל
"הפרויקט מביא לניטור ולניהול מערכי הביטחון והבטיחות בתחום ה-IT, הסייבר, התמיכה והתפעול הלוגיסטי בחברת החשמל. הפרויקט מאפשר חיבור בין הממד הפיזי לבין ממדי ה-IT והגנת הסייבר בחברת החשמל".

ניטור חוויית המשתמש בנייד – מכבי שירותי בריאות
"הפרויקט הביא לשיקוף ולקבלת תמונת מצב מלאה, מקצה לקצה, של חווית המשתמש ולניטור אפליקטיבי של יישומי המובייל שבשימוש מבוטחי ורופאי מכבי. הוא הוטמע באופן אוטומטי עבור כל המשתמשים באפליקציות".

הזוכים המאושרים ממכבי שירותי בריאות. צילום: קובי קנטור

הזוכים המאושרים ממכבי שירותי בריאות. צילום: קובי קנטור

הזוכים המאושרים מעיריית תל אביב-יפו. צילום: קובי קנטור

הזוכים המאושרים מעיריית תל אביב-יפו. צילום: קובי קנטור

הזוכים המאושרים משירותי בריאות כללית. צילום: קובי קנטור

הזוכים המאושרים משירותי בריאות כללית. צילום: קובי קנטור

נשו"ב – ניהול, שליטה ובקרה – התעשייה הצבאית
"הפרויקט מביא לניטור אפליקטיבי כללי במערך ה-IT של התעשייה הצבאית, שמאפשר אספקת שירותי IT ברמת זמינות גבוהה לכל מפעליה. זאת, בביצועים ללא חריגות קיבולת, ברציפות מלאה וברמת אבטחת מידע גבוהה. הפרויקט מאפשר גם זיהוי סיכונים לפני שהם פוגעים במערכות, ומסייע למקבלי ההחלטות לקבל מידע בזמן אמת".

CMDB – עיריית תל אביב-יפו
"הוקם מאגר מידע דינמי, המכיל מידע עדכני של רכיבי תוכנה, החומרה, תשתית ורשת, והקשרים בניהם. הפרויקט הביא לניהול יעיל יותר של מערכות המידע והתשתיות הטכנולוגיות לצורך הפחתת זמני השבתת המערכות, והוא מאפשר חיזוי ההשפעה העסקית של שינוי רכיב חומרה ותוכנה".

מינוף טכנולוגיות מתקדמות

יישומי פיקוח על מכשירי מובייל לפקחים – עיריית תל אביב-יפו
"הפרויקט מספק פתרון אחוד לדיווח של פקחי ועובדי עירייה מהשטח, אל מול מערכות הליבה של העירייה. זאת, תוך שימוש מושכל ביכולות של פלטפורמת המובייל, שמאפשר תיעוד מושלם, הפקת הדו"חות וצילום הממצאים און ליין".

מזומן בסלולר – בנק לאומי
"הפרויקט מאפשר ללקוחות לאומי למשוך מזומן במכשירי הכספומט של לאומי באמצעות הזדהות עם מכשיר הסלולר, ללא צורך בכרטיס מגנטי. זהו שירות רב-ערוצי, המתבסס על טכנולוגיית Blue Tooth , המאפשרת קשר אלחוטי בין מכשירים, ברמת אבטחה גבוהה".

שיפור תהליכים עסקיים במגזר הפיננסי

מערכת לדירוג אשראי פנימי – בנק הפועלים
"הפרויקט הביא לאפיון ופיתוח עצמיים של מערכת דירוג אשראי ללקוחות הבנק וניהול תהליכי דירוג דינמיים, בהתבסס על נתונים אובייקטיביים וסובייקטיביים. הוא הביא לשיתוף פעולה חדשני וחוצה חטיבות למתן מענה לצרכים מהותיים ביותר בעולם הבנקאות".

מת"ל דיגיטלי – לאומי קארד
"בפרויקט הוטמעה אפליקציה על מחשב לוח, iPad, ועליה נמצאים פרטי הלקוח וכל המידע הארגוני הרלבנטי לנציג המכירות. האפליקציה זמינה ומקוונת, ומביאה לקיצור תהליך גיוס הלקוח, שמסתיים בזמן שהותו של הנציג".

תכנון משולב SAP BPC – בנק הפועלים
"הפרויקט הביא לאינטגרציה של כלל מערכות ומקורות התכנון בבנק, על ידי הטמעת מוצר חדשני בעולם הבנקאות. זהו פרויקט ייחודי מבחינת היקף העבודה והיישום".

נתי"ב – ניהול פורטפוליו ותוכניות עבודה – בנק ישראל
"הפרויקט הביא לפלטפורמה אחודה ומקיפה, הכוללת את כל שלבי התכנון והביצוע של תוכניות העבודה בבנק, מדידה מדוייקת של פערים בין תכנון וביצוע, וליצירת שפה אחידה ומשותפת לכל המחלקות".

שיפור תהליכים עסקיים

אוטוסטרדה (Freeway) – צה"ל
"בפרויקט SOA ארגוני זה, צה"ל מימש ארכיטקטורה מונחית אירועים (Event-Driven Architecture) לשינוי ולניהול של מאות תהליכים עסקיים בארגון. הפרויקט התבסס על מגוון תשתיות טכנולוגיות של תווכת הפיוז'ן של אורקל. הפרויקט הביא לאג'יליות עיסקית, צמצם זמן הגעה של יכולות תהליכיות, הגדיל את השקיפות בכל הרמות וצמצם הוצאות תפעוליות של התשתית".

מה"ר – מהפכה בהליכי הרישוי – עיריית תל אביב-יפו
"הפרויקט קיצר את הליך רישוי בניה, בעזרת הנגשה דיגיטלית של כל שלבי הליך מתן ההיתר לבניה לעורך ומגיש הבקשה. הפרויקט איפשר ייעול של תהליך בחינת ואישור התכניות המוגשות להיתר בניה, ויצר בקרה אוטומטית של עמידת גורמי הרישוי בעירייה בלו"ז שנגזר מאמנת השירות העירונית".

מד"ח – מערכת דיווח חשבונות – מכבי שירותי בריאות
"המערכת המאפשרת קליטת חשבונות של ספקים קטנים או דלי מחשוב, משלב הטיפול במבוטח ועד לשליחת החשבון החודשי. ממשק וובי מרכזי מאפשר דיווח בקרה ומעקב אצל הספק והמשך טיפול במכבי, תוך מזעור אי ההתאמות לאפס".

התושב כלקוח הרשות המקומית – עיריית חיפה
"הפרויקט הביא לאיחוד פניות התושבים מכלל המערכות, תוך מתן אפשרות לתושב לצפות בפניותיו ובאופן הטיפול בהן. נעשה שילוב בין מערכת ה-CRM לבין מערכות הליבה התפעוליות, לצורך מתן מענה איכותי ומלא".

ניהול מסמכים ותוכן – החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי
"בוצע תיוק של פרויקטים ושימור מידע אחיד בצורה שקופה ונגישה. הפרויקט פועל בשלוש סביבות עבודה שונות, והביא ליצירת ממשקים דו-כיווניים ואפשרות לניתוב אלקטרוני חכם".

אינטגרציה וניהול של מסמכים – UPS
"הוקמה פלטפורמה לתמיכה ולניהול מערך הטפסים בארגון, תוך התאמה לרגולציה. התקבלה אוטומציה של תהליכי תיוג מסמכים ויצירת תיק וירטואלי. הפרויקט הביא לשיפור השירות ללקוח ולחיבור המערכת ככלי עבודה מרכזי וחוצה מערכות בארגון".

ניהול ביצועי ספקים – Bio-Technology General (ישראל)
"פרויקט ה-SPM הביא לבניית מערכת שמיועדת לשפר את הטיפול בארגון של העבודה מול ספקים. הוא בנה תמונת ספק אחידה בקרב כל המשתמשים".

מערכת שירות לקוחות – קבוצת שיכון ובינוי
"בפרויקט הוטמעה מערכת שרות להתנהלות מול הלקוח, המספקת תמונת לקוח 360 מעלות – החל מהאינטראקציה בשלב המכירה וכלה ברישום הדירה בטאבו".

יישום מערכת ERP משולבת CRM – מודי קרמיקה
"בפרויקט הוטמעה מערכת One1View – מערכת ERP משולבת CRM, שהביאה לניהול כל תהליכי העבודה העסקיים במודי קרמיקה ובחברות הקשורות אליה. הפרויקט הביא לניהול כלל המידע במערכת והצגתו בזמן אמת לכל הגורמים המעורבים, עם בניית כלי ניהול אפקטיביים ויצירת תשתית גמישה להרחבת הפעילות העסקית של מודי".

שירות CallBack (חזרה ללקוח) ללקוחות – סלקום
"במסגרת הפרויקט הוקם שירות המאפשר רישום לקוח לתור נציג, שמירת מקומו, וחזרת הנציג ללקוח, כאשר מחשב IVR מבצע את ההמתנה בתור במקום הלקוח".

ניתוח נתונים

ניטור תחלואה אורתופדית אצל חיילים – חיל הרפואה, צה"ל
"הפרויקט הביא לניטור שוטף אחר תחלואה אורתופדית ביחידות קדמיות בצה"ל, למדידת שינויים בתחלואה על ציר הזמן, ולמציאת דרכים אפקטיביות לצמצום התחלואה האורתופדית בצה"ל. בכך הוא הביא לשיפור הטיפול האורתופדי בחיילים".

BI Online – שירותי בריאות כללית
"הפרויקט הביא להנגשת מידע רלוונטי בנושאים ספציפיים, אשר מהווה בסיס לקבלת החלטות בדרג הניהולי בארגון הבריאות – בזמן אמת".

תמונת מבט על הכנסות – עיריית תל אביב-יפו
"פותחה מערכת מעודכנת לכל גורם רלוונטי, המספקת תמונת הכנסות מלאה של העירייה. בפרויקט חוברו נתוני ההכנסות השונות אל מחסן נתונים אחד – על גבי מערכת אחת".

מערכת מעין – מידע עסקי וידע ניהולי – האוניברסיטה הפתוחה
"הפרויקט הוביל שינוי המתבטא באימוץ שפה ארגונית אחודה, בשקיפות מידע משופרת ובשיפור והאצת תהליכי קבלת החלטות – על בסיס מידע זמין ואמין. נוצר ממשק משתמש פשוט וקל, המאפשר לכל אחד להפיק את המידע הרצוי לו".

ניתוח פיננסי – סלקום
"פרויקט Financial Analytics שיפר את יכולת ניתוח הביצועים הפיננסיים בקבוצת סלקום. נוצרה תשתית מידע עסקי, שהביאה למימוש תפיסה עסקית ושפה אחידה בכל היחידות, תוך התמקדות בתמורה הכלכלית לחברה והאצת ערך החברה".

פרויקטים ייחודיים

מיפוי מתקנים – שירותי בריאות כללית
"פרויקט 'כללית קרובה אליך' נועד לאיתור המיקום של הסניף הקרוב של הכללית, על ידי אפליקציה, השואבת מידע מאפליקציות גיאוגרפיות. כל זאת בעזרת כלים דיגיטליים שמצויים בידי המשתמש".

שו"ב תנועות והיסעים – יחידת לוט"ם, צה"ל
"הפרויקט הביא לתכנון צירי הנסיעה ותזמון השיירות והתנועות – במעבר שבין שגרה לחירום. הוא יצר פתרון מיטבי לתכנון המבוסס אילוצים רבים – מבצעיים ופיזיים, עם חישובי זמן סבירים, על מערכת שו"ב המתחשבת גם בתנועות טקטיות (צי"ד)".

Athena – קבלת החלטות בתחום הסייבר – בנק לאומי
"הפרויקט מביא לאיתור אירועי סייבר באמצעות כריית מידע, ובניית עולם אבטחה באמצעות כלי BI שמסייע לקבלת החלטות בזמן אמת, מרגע שמתקבלת ההתראה. הוא משרת כ-50 לקוחות פנימיים של הבנק, ביניהם ה-SOC".

פענוח תקיפה אוטומטי – יחידת אופק, חיל האוויר
"הפרויקט הביא למיכון ולקיצור זמן תהליך פיענוח הספקי תקיפה, ומייצר שת"פ בין-זרועי בלחימה. נבנתה בניית פלטפורמה המאפשרת מימוש מערכות פיענוח אוטומטיות נוספות".

Virtual Nest – בזק בינלאומי
"המסגרת הפרויקט הוקמה תשתית ענן שתאפשר ללקוחות הקמה וניהול של תשתיות מיחשוב באופן אוטומטי, כולל פלטפורמה לניהול הזמנות בשירות עצמי. הכל ללא מגע יד אדם. הפרויקט ייחודי ובעל רמת מורכבות טכנולוגית גבוהה".

מגן רקיע – יחידת אופק, חיל האוויר
"הפרויקט העניק BCP למערכות ליבה מבצעיות בחיל האוויר. נוצרה רציפות תפקודית גיאוגרפית למערכות המידע המבצעיות הקריטיות, המשרתות את הפעילות המבצעית של החיל בשגרה ובחירום".

להבה כחולה – יחידת אופק, חיל האוויר
"במסגרת הפרויקט בוצעה הסבה של מערכת ענקית, בעלת מאות שנות פיתוח אדם, שהייתה כתובה בקובול על שרתי ובסיסי נתונים טנדם – למערכת מבוססת ג'אווה ובסיסי נתונים אורקל על שרתי לינוקס וירטואליים".

מערכת מבט – מכבי שירותי בריאות
"במסגרת הפרויקט יושמה מערכת MSP לניהול פורטפוליו, פרויקטים ודרישות באגף מערכות מידע ותקשוב במכבי שרותי בריאות. המערכת מאפשרת יכולת ניהול וסינכרון לכלל הפעילות האגפית, כולל ניהול התקציב והמשאבים ומספקת מידע ותמונת מצב תומכת החלטה – מרמת עובד, דרך לקוח עסקי, מנהל פרויקט, ועד למנהל האגף".

תשתיות טכנולוגיות

אפליקציית ניווט תוך-מבני – שירותי בריאות כללית
"אפליקציית ניווט על טלפונים חכמים, המסייעת למטופל, לצוות הרפואי ולמבקרים – להגיע בצורה נוחה וישירה אל המבנה בתוך בית החולים. מספקת חווית משתמש הדומה לתוכנות ניווט. פיתוח ייחודי שלא קיים באף ארגון בישראל".

בניית תשתיות ומערכות קריטיות – בנק ישראל
"בפרויקט נבנו מאפס תשתיות קריטיות קיימות ועתידות לבנק ישראל. כתוצאה מכך התקבלה הגדלה משמעותית בנפחים, שיפור זמני תגובה וביצועים, שיפור רמת אבטחת המידע ושיפור ביכולות השו"ב".

איחוד הדפסות ובתי דפוס – בנק לאומי
"בבנק פעלו שתי יחידות דפוס מרכזיות בשני אתרים, בנוסף להוצאת עבודות לבתי דפוס חיצוניים. הפרויקט הביא לאיחוד הדפסה ממקורות שונים – מחשב מרכזי, דפוס עצמי ובתי דפוס חיצוניים – תוך חסכון בעלויות ושיפור חוויית הלקוח".

שדרוג שרתים ובסיסי נתונים ל-Exadata – הזוכה היא yes
"הפרויקט הביא לשיפור ביצועי ETL וזמינות נתונים, פי 2 בטרם מה שהיה לפני הפרויקט. הוא הביא להקדמת סיום טעינה לילית, להגדלת מהירות ריצת הדו"חות פי 10, ולעיצוב מחדש של מחסן הנתונים. הפרויקט בוצע תוך מעבר חלק ללא פגיעה בנתונים וללא תקלות".

איחוד מערכות ניוד מספרים – פרטנר
"הפרויקט הביא לאיחוד בין מערכות ניידות מספרים של פרטנר ושל 012. הפרויקט בוצע בצורה שקופה לארגון, ללא תקלות, או פגיעה ברציפות העסקים ובזמינות".

הקמת שדרת איזון עומסים מרכזית – שירותי בריאות כללית
"בפרויקט הוקמה שדרת איזון עומסים מרכזית ובוצעה מיגרציה מסביבות מבוזרות. הופעלו מנגנונים טכנולוגיים לשיפור ולייעול העבודה של המשתמשים".

פינוי והקמת בניין המחשוב – מפעל הפיס
"הפרויקט הביא להקמה והעברת בניין אגף המחשוב של מפעל הפייס, כולל העברת עובדים. הוא עבר בהצלחה מלאה, תחת האילוץ לבצע אותו בתוך ארבעה חודשים בלבד – במקביל להעברת משתמשים לאתרים חדשים, שדרוג תשתיות אחסון וגיבוי מרכזי וסגמנטציה של רשתות חדר המחשב".

אות המערכת

רשת המטרו – עיריית תל אביב-יפו
"הפרויקט הביא לחיבור אלפי אתרים עירוניים באמצעות רשת מטרו וסיבים אופטיים. הוקמה תשתית תקשורת רחבת פס ומאובטחת, שהניבה חסכון שנתי של 900 אלף שקלים בעלויות התקשורת המסורתיות. הפרויקט הביא למימוש תפיסת עיר דיגיטלית וחכמה".

כללית ירוקה – שירותי בריאות כללית
"הפרויקט הביא לניהול חיסכון חשמל בתחנות העבודה של שירותי בריאות כללית. בפרויקט מניב חסכון כספי משמעותי ביותר, של 3 מיליון שקלים בשנה, ומביא לשליטה מלאה על מצב העירות של המחשבים ולאכיפת מדיניות ארגונית לניהול חיסכון בחשמל, לצד חסכון נוסף בצורה עקיפה ולהעלאת רמת אבטחת המידע".

"סנסור שירות" למדידת שביעות רצון לקוחות – שירותי בריאות כללית
"הפרויקט הביא לאספקת שירות חדשני, שמאפשר פניה ללקוחות לאחר כל מגע שירותי, אצל כל אחד מספקי השירות של כללית-מושלם. זאת, כדי לבחון את שביעות רצונם מהשירות שקיבלו. המענה גורר – בתנאים מסוימים – פתיחת קריאה שירותית וטיפול בכשלי שירות".

"דוקטור, תרגיש בבית" – מכבי שירותי בריאות
"הפרויקט הביא להנגשת כל יישומי מערכות המידע הקיימות בארגון לעובדי ולרופאי מכבי – לטובת עבודה מהבית. נעשה מינוף של הטכנולוגיה להשגת תועלות עסקיות, גמישות תפעולית ושיפור השירות".

מסע בשדרת הממשקים – אסותא מרכזים רפואיים
"הפרויקט נועד לענות לאתגרים של חיבוריות ושיתופיות בין המערכות. הוא מספק לנותן השירות הרפואי, רופא או אחות, תמונה כוללת ועדכנית של בריאות מקבל השירות, תמונה שאינו יכול לקבל ממערכת IT אחת. הפרויקט הביא להתבססות על תשתית שדרת ממשקים מתקדמת, המאפשרת לה הקמה מהירה של חיבוריות חדשות וכן ניהול וניטור אקטיביים, לצד הפקת תובנות חדשות שלא היו קיימות בכל מערכת בנפרד".

אות הוקרה

קבוצת טלדור
אות הוקרה הוענק לקבוצת טלדור, "על תרומתה לשילוב חברות ההזנק בתעשיית ה-IT המקומית".

אות הוקרה על הובלת ה-IT בארגון

סיגלית טל-נוה, מנמ"רית מודי קרמיקה
אות הוקרה מיוחד הוענק לסיגלית טל-נוה, מנמ"רית מודי קרמיקה, על "הובלת מערך ה-IT להישגים יוצאי דופן, תוך הפגנת מנהיגות אישית והבנה טכנולוגית מעמיקה".

Excellence Award – שיא הזכיות של ספקית IT

חמישה פרויקטים זוכים נעשו תוך שיתוף פעולה עם One1, ועל כך הוענק לה אות מיוחד. הפרויקטים הם: יישום ERP של אורקל בסרגון; ניהול פורטפוליו ותוכניות עבודה בבנק ישראל; ניהול ביצועי ספקים – Bio-Technology General; יישום מערכת ERP משולבת CRM במודי קרמיקה; והטמעת מערכת מבט במכבי שירותי בריאות.

פרויקט מצוינות בסייבר

פרויקט "שריג המידע" שנעשה בחברת החשמל זכה להערכה מיוחדת.
פרויקט "שריג המידע" שנעשה בחברת החשמל זכה להערכה מיוחדת, בשל "היותו בעל הובלה טכנולוגית יוצאת דופן". בנימוקי השופטים נכתב כי "הסייבר הוא מרחב איומים חדש שנדרש להתמודד עימו, ובחזית האיום ניצבים ארגוני תשתיות לאומיות קריטיות".

פרויקט מצטיין

לאומי קארד, על פרויקט מת"ל דיגיטלי.
בתואר הפרויקט המצטיין זכתה לאומי קארד, על פרויקט מת"ל דיגיטלי, "שמציג את כל המידע הרלוונטי לנציג המכירות, ומביא לקיצור תהליך גיוס הלקוח".

שיא ביטחוני

יחידת אופק מחיל האוויר, על מימוש פרויקט מגן רקיע.
מגן מיוחד הוענק לנציגי יחידת אופק מחיל האוויר, על מימוש פרויקט מגן רקיע. ההחלטה על כך התקבלה על ידי חבר השופטים שכתב כי "בימים בהם שרידות היא שם המשחק, הפרויקט העניק רציפות מבצעית והמשכיות למערכות הליבה המבצעיות בחיל האוויר, מה שמקנה יכולת תפקוד רבה יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים