קבוצת עליבאבא השקיעה בשנתיים האחרונות יותר מ-160 מיליון דולר במלחמה בזיופים

בשנים האחרונות הגבירה החברה את המאבק בזיופים, במיוחד לקראת ההנפקה שנערכה בניו-יורק בחודש ספטמבר

משקיעה בקטנה. עלי באבא. אילוסטרציה: BigStock

קבוצת עליבאבא (Alibaba‎) מסין, חברת הסחר האלקטרוני הגדולה בעולם, השקיעה מאז תחילת 2013 ועד חודש נובמבר האחרון סכום של יותר ממיליארד יואן (למעלה מ-160 מיליון דולר) במלחמה במוצרים מזויפים ובשיפור ההגנה על הלקוחות מפני זיופים – כך על פי הודעה שפרסמה החברה אמש (ג').

"מנקודת המבט של קבוצת עליבאבא, אנו מחויבים למלחמה בזייפנים", ציין מנכ"ל החברה, ג'ונתן לו, בהודעה שפורסמה.

בשנים האחרונות הגבירה קבוצת עליבאבא את המאבק בזיופים, ובמיוחד לקראת ההנפקה שנערכה בניו-יורק בחודש ספטמבר, בהיקף של 25 מיליארד דולר. בתשקיף שפורסם לקראת ההנפקה ציינה החברה כי ריבוי של מוצרים מזויפים עלול לפגוע ביחסיה עם הלקוחות, המשקיעים ושותפי הסחר בארצות הברית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים