אסף יעקובי, מיקרוסופט: "הענן מספק לארגונים יעילות עם פתרונות עסקיים"

"ארגונים מקבלים באמצעות הענן את כל היכולות להן הם נדרשים בסביבה הקיימת, בצירוף פרודוקטיביות ופלטפורמה", אמר יעקובי, ה-CTO של מיקרוסופט ישראל, והציג את הפתרונות של הענקית מרדמונד בתחום

אסף יעקובי, CTO מיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור

"סביבת מחשוב הענן מספקת לארגונים את כל היכולות להן הם נדרשים בסביבה הקיימת, בצירוף פרודוקטיביות, פתרונות עסקיים ופלטפורמה", כך אמר אסף יעקובי, CTO מיקרוסופט (Microsoft) ישראל.

יעקובי דיבר בכנס United Cloud Summit, שעסק במחשוב ענן והופק על ידי אנשים ומחשבים. הוא נערך היום (ד') במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהשתתפות מאות מקצוענים מהתחום ובהנחיית פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים, ויהודה קונפורטס, העורך הראשי של הקבוצה.

"מיקרוסופט מביאה את הפתרון השלם, הגדול והמקיף ביותר לתחום הענן", אמר יעקובי. "בעולם הפרודוקטיביות, המשתמשים בארגון מקבלים את אופיס 365 (Office 365), המאפשר להם לקבל את כל מה שהם רוצים: דואר אלקטרוני, יומן, ניהול וסנכרון מסמכים, ותקשורת ארגונית. בעולם התהליכים העסקיים, מערכת ה-CRM מספקת יכולות לשיווק, תמיכה בשירות לקוחות, יכולת ניהול קמפיינים וניהול לקוחות. בעולם התשתיות אנחנו מציעים פלטפורמה הכוללת שרתים ורישות".

לדבריו, "ארגונים יכולים לצרוך את השירותים על בסיס ההחלטה שלהם: מיקרוסופט מספקת יכולת לצרוך בכל דרך – בענן הציבורי, בענן הפרטי, בדטה סנטר של הארגון וגם בעזרת אירוח חיצוני. לאופיס 365 אנחנו מספקים אחסון, תקשורת אחודה ויכולת צריכה של אפליקציות על גבי כל פלטפורמה, לא רק שלנו".

הוא הוסיף כי "בעולם המחשוב החברתי, אנחנו מאפשרים למשתמשים לשתף תכנים שיצרו בשירותים שמציעות רשתות חברתיות ולאחזר תכנים משירותים אלה". עוד ציין יעקובי את מוצר החיפוש Delve ואמר כי הוא "כלי יעיל עבור משתמשי מיקרוסופט".

לדברי יעקובי, "ערכנו אינטגרציה בין מוצר Lync שלנו לבין סקייפ (Skype), אותה רכשנו לפני שנה וחצי. המטרה היא לספק לארגונים לא רק את התקשורת בתוך הארגון אלא יכולת לקיום שיחות ועידה על בסיס שתי המערכות, ויכולת לצרוך שירותים אלה דרך הדפדפן, לטובת ייעול התהליכים העסקיים והגדלת התפוקה".

אדיר רון, מנהל חדשנות אסטרטגית במיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור

אדיר רון, מנהל חדשנות אסטרטגית במיקרוסופט ישראל. צילום: קובי קנטור

"אנחנו מרחיבים את ההיצע שלנו עם CRM 2015 ונותנים לארגונים יכולת לנהל את הלקוחות לא רק בהיבט ההזדמנות העסקית – אלא גם ניהול קמפיינים וניהול לידים של הקמפיין. כך, ארגונים יכולים לדעת מה מדברים על הארגון שלהם ברחבי הרשת, ניתן לקבל תמיכה לאתרי האינטרנט השיווקיים של הארגונים. כאשר מביטים על תהליכים עסקיים, רואים לא רק ניהול לקוחות בהיבט מכירות אלא גם שיווק, תמיכה ומדידת הסנטימנט לארגון".

"פלטפורמה שמאפשרת להמציא את החברה מחדש"

אדיר רון, מנהל חדשנות אסטרטגית במיקרוסופט ישראל, ציין כי "הפלטפורמה אותה אנו מציעים מאפשרת לשותפים ולסטארט-אפים להמציא את עצמם מחדש. הפלטפורמה מספקת יכולת לנהל את כוח המחשוב בענן בצורה גמישה ובעלות מופחתת. יש לנו את תשתית הענן הציבורי החזקה ביותר, שפעולת מחשוב עליו אורכת פחות מ-מילי-שנייה".

"התשתית הזו תומכת בשני סוגי האפליקציות – המסורתיות והחדשות", ציין רון. "יש לנו שיתופי פעולה בתחום המסורתי עם יבמ (IBM), אורקל (Oracle) וסאפ (SAP), ובנוסף תמיכה בפיתוח יישומים חדשים, עם CoreOS ,Docker ו-Cloudera. כך ניתן לפתח בכל סביבה ושפת פיתוח".

"אנחנו מספקים פתרון מלא למידע מובנה, למידע בלתי מובנה, ל-Big Data ולאינטרנט של הדברים", אמר רון. "באופן זה אנחנו מייצרים מודל עסקי שהוא אגנוסטי לטכנולוגיה".

הוא סיים בציינו כי הפלטפורמה "מאובטחת לחלוטין, והיא נעה בין הסטנדרטי לחדש של IT כשירות ותוכנה כשירות. מחשוב הענן שלנו מאפשר לארגונים לפעול באופן יעיל ושיתופי יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים