פייסבוק הפסיקה להציג תוצאות ממנוע החיפוש בינג

"איננו מציגים כרגע תוצאות של חיפוש באינטרנט, מפני שאנחנו מתמקדים בסיוע לאנשים למצוא חומרים ששותפו עמם בפייסבוק" מסר דובר הרשת החברתית

לא תגיש יותר תוצאות. בינג

פייסבוק (Facebook) אישרה כי היא אינה מציגה עוד תוצאות חיפוש ממנוע בינג (Bing) של מיקרוסופט (Microsoft). זאת לאחר ארבע שנים שבהן הוצגו תוצאות כאלה במסגרת שיתוף פעולה עם הענקית מרדמונד, שעדיין מחזיקה בנתח קטן ממניות הרשת החברתית.

"איננו מציגים כרגע תוצאות של חיפוש באינטרנט, מפני שהחיפוש שלנו מתמקד בסיוע לאנשים למצוא חומרים ששותפו עמם בפייסבוק", מסר דובר החברה.

דובר מיקרוסופט מסר כי "פייסבוק שינתה לאחרונה את חוויית החיפוש שלה והיא מתמקדת בסיוע לאנשים למצוא חומרים ששותפו עמם ברשת החברתית, ולא בתוצאות מהאינטרנט".

בשתי החברות הדגישו כי שיתוף הפעולה ביניהן נמשך.

על פי ההערכות, מדובר במכה לא פשוטה למנוע החיפוש של מיקרוסופט. לפי נתוני ComScore לחודש אוקטובר, נהנתה גוגל (Google) מנתח של 67% מכלל החיפושים באינטרנט, בעוד שהנתח של מיקרוסופט עמד על20%. לא ידוע לאיזה שיעור מכלל החיפושים בבינג הייתה אחראית פייסבוק, אך סביר להניח שעם יותר ממיליארד משתמשים, היה זה נתח לא מבוטל – שאבד.

לפני שבע שנים רכשה מיקרוסופט 1% ממניות פייסבוק בסכום של 240 מיליון דולר, לפי שווי של 15 מיליארד דולר לפייסבוק. כיום שוויה של פייסבוק הוא יותר מ-211 מיליארד, כך שלמרות הכול, מיקרוסופט הרוויחה לא מעט מהיחסים עם הרשת החברתית הגדולה בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים