הראל הטמיעה מערכות אחסון של נט-אפ בעיריית פתח תקווה; ההיקף: חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט בוצעו תכנון, הטמעה, הדרכה ואחזקה של מערכות גיבוי ואחסון מרכזיות בעירייה

רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה. צילום: קובי קנטור

הראל טכנולוגיות הטמיעה מערכות אחסון וגיבוי של נט-אפ (NetApp) בעיריית פתח תקווה, בפרויקט שארך כחמישה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי נאמד בחצי מיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט בוצעו תכנון, הטמעה, הדרכה ואחזקה של מערכות גיבוי ואחסון מרכזיות בעירייה. לצורך ההטמעה הוחלט לבחור במערכת מרכזית גדולה יותר, בעלת ביצועים טובים יותר, שמתאימה לדרישות הנוכחיות והעתידיות של העירייה ולצמיחה הטכנולוגית שהיא צופה לה.

המערכת מאופיינת בשרידות גבוהה ביותר ומציעה גמישות בעת ביצוע הרחבות בהמשך, מבלי לפגוע במשתמשים ובמינימום זמן השבתה במקרה חירום.

במסגרת הפרויקט הועברו למערכת החדשה כל נתוני מערכות הליבה של העירייה, כולל המערכות הפיננסיות, ה-CRM, הגבייה, תיקי הבנייה ומערכות נוספות המשרתות את תושבי העיר. מערכות האחסון והגיבוי הקיימות, אף הן של נט-אפ, הועברו לטובת אתר ה-DR.

רן שלום, מנמ"ר עיריית פתח תקווה, אמר כי "הנפח והביצועים של המערכות הקודמות לא התאימו להתפתחות הטכנולוגית ולהתרחבות שרשמנו בשלוש השנים האחרונות. לכן, החלטנו לרכוש מערכת חדשה. זו מאפשרת לנו לבצע מעבר באופן מהיר וקל, תוך שימור הידע הנרכש בארגון. כתוצאה מכך השגנו חיסכון ניכר בעלויות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים