רדווין הישראלית תספק פתרונות תקשורת אלחוטיים לצבא הבריטי באפגניסטן; ההיקף: מיליוני ליש"ט

פתרונות רדווין ישמשו להרחבת מערך התקשורת הקיים של קול ונתונים ● המערכת החדשה נכנסת לפעולה לאחר שקודמתה לא מילאה אחר הציפיות, ולא עמדה בעומסי תעבורת התקשורת שזרמו באמצעותה

חברת רדווין (Radwin) הישראלית נבחרה לספק פתרונות תקשורת אלחוטיים לפס רחב עבור כוחות הצבא הבריטי המוצבים במחוז הלמנד שבדרום אפגניסטן. פתרונות רדווין ישמשו להרחבת מערך התקשורת הקיים של קול ונתונים. היקף העסקה לא פורסם, אולם מקורות בשוק בבריטניה העריכו, כי מדובר במיליוני ליש"ט.

משרד ההגנה הבריטי החליט להוסיף את הפתרונות של רדווין למערכת שבה הכוחות משתמשים כיום, שלא עמדה בציפיות המבצעיות והתקשורתיות. המערכת הנוכחית, "קורמורן", פותחה בבריטניה, ועלתה למשרד ההגנה בלונדון 114 מיליון ליש"ט. במהלך העשור האחרון חלו עיכובים רבים בפיתוח המערכת הזו, והיא הוכנסה לשימוש מבצעי רק בסוף 2004 – הרבה לאחר המועד המקורי. לדברי גורמים בבריטניה, היא מילאה אחר הציפיות המבצעיות שתלו בה רק באופן חלקי, ולא עמדה בעומסי תעבורת התקשורת שזרמו באמצעותה. למרות זאת, הצבא הבריטי צפוי להמשיך ולהשתמש בה עד 2022.

"הצבא הבריטי זקוק לפתרון תקשורת יעיל, אמין וחסין", אמר גיאוף סמית מחברת הורסברידג' (HorseBridge), השותפה הבריטית של רדווין וזו שפעלה למימוש העסקה. הוא הביע ביטחון, כי "פתרונות רדווין 'יספקו את הסחורה', ויאפשרו לכוחות הצבא להתמודד עם עומסי התקשורת".

רוני ויינברג, המשנה למנכ"ל רדווין, הוסיף ש-"המערכת תספק יותר יכולות תעבורה של קול ונתונים, עם יותר קיבולת וביצועים, ללא צורך בהתאמות לציוד התקשורת הקיים".

רדווין הישראלית מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרי תקשורת בארץ ובעולם, ומתמקדת בפיתוח ובייצור הדור החדש של פתרונות מתקדמים לתקשורת אלחוטית רחבת פס. החברה, המונה כמאה עובדים, נוסדה בשנת 1997, ומהווה חלק מקבוצת רד (Rad) שבבעלות האחים יהודה וזהר זיסאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים