משרד הביטחון יאפשר להגיש בקשות מקוונות לרישיונות שיווק באמצעות האינטרנט

בשלב הראשון יוכלו היצואנים להגיש בקשות לרישיונות שיווק בלתי מסווגים ולעקוב אחרי סטטוס הבקשה, באמצעות אתר ECOM של משרד הביטחון ● בעתיד ייבחן המהלך גם לגבי רישיונות ייצוא ולתחומים נוספים

לא עוד הגשת בקשות לרישיונות שיווק באופן ידני. משרד הביטחון

אגף הפיקוח על הייצוא הביטחוני (אפ"י) בשיתוף עם אגף התקשוב במשרד הביטחון הכריזו היום (ד') כי יצואנים ביטחוניים יוכלו להגיש בקשות לרישיונות שיווק באמצעות האינטרנט.

בשלב הראשון, תתאפשר הגשת בקשות לרישיונות שיווק בלתי מסווגים, באמצעות אתר היצואנים הביטחוניים ECOM של משרד הביטחון, לתעשיות הרשומות במרשם הייצוא הביטחוני. יצואנים ביטחוניים אף יוכלו, באמצעות האתר, לעקוב אחרי סטטוס הבקשה.

יצוין כי אגף הפיקוח על הייצוא הביטחוני מטפל מדי שנה בעשרות אלפי בקשות לרישיונות שיווק ורישיונות ייצוא ביטחוני. עד כה כולן הועברו באופן ידני. באגף מעריכים כי המעבר להגשה באינטרנט צפוי להקל באופן משמעותי על היצואנים, בדגש על אלה מהם שממוקמים בפריפריה. בעתיד ייבחן המהלך גם לגבי רישיונות ייצוא ולתחומים נוספים.

דובי לביא, ראש האגף, אמר כי "אנחנו מחויבים להתאים את עצמנו לתחרות הגוברת בשווקי העולם הביטחוני. המהלכים שאגף הפיקוח על הייצוא הביטחוני מוביל נועדו להקל על היצואנים, לשפר את השירות ולהעניק לתעשיות הביטחוניות הישראליות את מקסימום הכלים, כדי לשמור על הייחודיות והאטרקטיביות מול התעשיות המתחרות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים