Software AG השיקה פלטפורמת אינטגרציה מבוססת ענן לשיפור התפעול העסקי

הפלטפורמה, webMethods Integration Cloud, מציעה יכולות אינטגרציה בענן בהתקנה מקומית ובסביבות היברידיות במודל SaaS-to-SaaS או SaaS-to-on-premises ● הדבר מאפשר תהליכים עסקיים דינאמיים, אנליזת מידע בזמן אמת ואפליקציות ניידות לכל יישום מבוסס ענן

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. צילום: פלי הנמר

Software AG מרחיבה את היצע פתרונותיה לענן, ומשיקה את webMethods Integration Cloud – פלטפורמת אינטגרציה לענן, ואת פלטפורמת האינטגרציה webMethods 9.7 – המאפשרות גישה מהירה למידע ולתהליכים, אפליקציות ותפעול עסקי בענן – בהתקנה מקומית או בסביבה מעורבת.

שתי הפלטפורמות הוצגו בכנס הלקוחות השנתי של החברה, Innovation World, שהתקיים בניו אורלינס בהשתתפות כ-1,000 לקוחות ושותפים עסקיים.

פלטפורמת webMethods Integration Cloud מציעה יכולות אינטגרציה בענן, בהתקנה מקומית (on premises) ובסביבות היברידיות במודל SaaS-to-SaaS או SaaS-to-on-premises. הדבר מאפשר תהליכים עסקיים דינאמיים, אנליזת מידע בזמן אמת ואפליקציות ניידות לכל יישום מבוסס ענן. הארכיטקטורה ההיברידית של המוצר מאפשרת לשרת האינטגרציה המקומי להתחבר בצורה מאובטחת ל-webMethods Integration Cloud על מנת לסנכרן מידע ולהפעיל מהענן שירותים המותקנים מקומית.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, אמר לאנשים ומחשבים, כי "טכנולוגיות ענן הולכות וצוברות פופולאריות רבה בקרב עסקים רבים כחלק מארכיטקטורת ה-IT שלהם. על מנת לתת מענה לצורך זה, פיתחה Software AG את פלטפורמת הפתרונות שלה, המבוססת על ניסיוננו הרב באספקת מוצרי אינטגרציה עתירי ביצועים ומאובטחים בהתקנה מקומית. אנו מציעים מוצרי ענן, המאפשרים למנף את עסקי לקוחותינו לטובת הזדמנויות עסקיות חדשות".

אלראי הוסיף, כי "Software AG אף השיקה את webMethods 9.7, המאיצה את ניתוח המידע, המודיעין העסקי ואת מהירות התגובה לאירועים עסקיים. כעת אנו יכולים להציע ללקוחותינו פורטפוליו רחב של שירותים על בסיס ענן ציבורי ויכולת מענה מהירה ביותר להזדמנויות עסקיות חדשות. פלטפורמת webMethods מציעה מהירות, חדשנות, שליטה ודיוק שהינם כלים חיוניים להתמודדות עם האתגרים העסקיים העכשוויים".

בתוך כך, הודיעה החברה כי דורגה כמובילת שוק במסגרת דו"ח ריבוע הקסם לשוק פתרונות הארכיטקטורה הארגונית (EA, ר"ת Enterprise Architecture) שפרסמה חברת המחקר גרטנר (Gartner) באחרונה. פלטפורמת Alfabet של Software AG היא פלטפורמה שיתופית, המסייעת למנהלי IT ולמנהלי עסקים בארגונים לנהל טוב יותר את סביבת ה-IT שלהם. Alfabet מאפשרת תכנון עתידי של אסטרטגיית IT באמצעות שקלול סדרי עדיפויות עסקיים יחד עם יוזמות עתידיות, ומציעה מסלול לתכנון ופיתוח ה-IT, המאפשר לעמוד ביעדים העסקיים.

במסגרת הדו"ח של גרטנר הושוותה Alfabet ל-13 פתרונות מתחרים ב-15 קריטריונים. על פי גרטנר, למובילים בריבוע קסם זה יש מגוון רחב של יכולות לתמוך בארכיטקטורה הארגונית, יחד עם האופציה לנצלה על ידי קבוצות שונות של משתמשים בארגון.

ניהול EA הוא חלק מעסקי הליבה של הארגון והוא מובל הן על ידי מנהלי העסקים והן על ידי מנהלי ה-IT במטרה לתכנן וליישם אסטרטגיה וחזון IT התומכים בעסקים. המיזמים העסקיים הדיגיטליים הקיימים כיום תובעים יותר מתמיד שיתוף פעולה בין ניהול העסק ובין תכנון ה-IT במטרה להגדיר וליישם את המודל העסקי של החברה.

פלטפורמת Alfabet מסייעת להם לעשות זאת באמצעות תכונותיה הייחודיות, המאפשרות קבלת תמונה בזמן אמת של הארכיטקטורה הארגונית – כולל יישומים, טכנולוגיות ותהליכים; סנכרון עסקים עם IT; מידול וניתוח IT עתידי לתמיכה ביוזמות עסקיות עתידיות; ניהול פרויקטים באמצעות אבני דרך, סדרי עדיפויות ומדידה; ניהול IT, אבטחה ותאימות לרגולציה; ארכיטקטורה מוכוונת שירותים; וכן ניהול תקציבי מיחשוב – ROI, CAPEX ו-OPEX.

ד"ר וולפרם יוסט, ה-CTO של Software AG וחבר בהנהלת החברה, אמר, כי "אנו מאמינים שהצבתה של Software AG ברבע המובילים בריבוע הקסם מאשש את מעמדה המוביל של החברה בתחום ה-EA. הטכנולוגיה החדשנית והמוערכת של Alfabet מציעה תובנות מעמיקות מתוך תשתית ה-IT, המאפשרות לתת מענה ללקוחותינו במאמציהם להפוך לארגונים דיגיטליים".

[divide style="2"]

הכותבת היא שליחת אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים