קארל היינץ שטרייביך: "הכלכלה הדיגיטלית היא המהפכה הרביעית"

"המהפכה הזאת תהיה מסובכת יותר משלוש הקודמות לה, ו-'תיגע' בכל עסק ובכל מדינה ברחבי העולם", אמר מנכ"ל Software AG בכנס שערכה החברה

קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG

"הכלכלה הדיגיטלית מסובכת כל כך, עד כדי שמתייחסים אליה כאל המהפכה הרביעית", כך אמר קארל היינץ שטרייביך, מנכ"ל Software AG.

שטרייביך דיבר במליאה המרכזית ביום הראשון של כנס הלקוחות והשותפים Innovation World 2014 שערכה החברה בניו אורלינס שבארצות הברית. לדבריו, "המהפכה של הכלכלה הדיגיטלית תהיה מסובכת אפילו יותר משלוש המהפכות הקודמות, ו-'תיגע' בכל עסק ובכל מדינה ברחבי העולם. העתיד הוא בשיתוף מקורות ונכסים, ויהיה צורך בתוכנה כדי להפעיל מודלים עסקיים ותהליכים".

הוא ציין כי גם הארגונים הדיגיטליים מורכבים, "משום שכבר כיום יש בידיהם מידע רב יותר, והם יוכלו לצמוח בעסקים בקפיצות גדולות יותר". שטרייביך נתן כדוגמה את אפל (Apple), שב-2011 הקפיצה מרבעון לרבעון את ייצור מכשירי ה-iPhone ב-300%, כדי לעמוד בביקוש.

יצוין כי שטרייביך מדבר על הארגון הדיגיטלי מזה כמה שנים ואף פרסם ספר בנושא. הוא ציין בכנס כי לעומת ארגונים מסורתיים, שיכולים לצמוח בדרך כלל בכ-3% מרבעון לרבעון, הארגונים הדיגיטליים מסוגלים לצמוח באותה התקופה ביותר מ-50%. כמו כן, ביכולתם לנצל את כמויות הנתונים האדירות ולפעול בזמן אמת.

ככלל, אמר, "ארגונים דיגיטליים הם ארגוני זמן אמת, והם חסרי גבולות ובעלי יכולת גידול אינסופית. בסופו של יום, הם יהיו המנצחים ובכלכלה הדיגיטלית, המנצח לוקח את כל הקופה".

איך הופכים ארגון לדיגיטלי?

שטרייביך ציין כי כדי להפוך לארגון דיגיטלי דרושים כמה תנאים: על הארגון להיות מקושר, בעל אינטגרציה בין כל השכבות, בעל יכולת פיתוח אג'ילי וגישה כלכלית לפיתוח יישומים, כדי לעמוד בדרישות הצרכנים. "הצרכנים הם אלה שמניעים את ה-IT של הארגונים, ובאמצעות פלטפורמות הפיתוח האג'יליות שלה, Software AG מסייעת לארגונים לעמוד בכך", הוסיף.

מימין: רמי רימרצ'וק, מנהל קבוצת הפיתוח והיישומים של החברה המרכזית למשקאות קלים - קוקה קולה ישראל; רויטל שרעבי, סמנכ"לית Global Consulting Services ב-Software AG ישראל; עדית שרויטמן, מנמ"רית החברה המרכזית למשקאות קלים - קוקה קולה ישראל; ערן אלראי, מנכ"ל Softwware AG ישראל; לינה פברי, מנהלת טכנולוגיה עסקית ואחראית על ה-BI של אמדוקס; ואופיר אדרעי, דירקטור בחטיבת השירותים של אמדוקס

מימין: רמי רימרצ'וק, מנהל קבוצת הפיתוח והיישומים של החברה המרכזית למשקאות קלים – קוקה קולה ישראל; רויטל שרעבי, סמנכ"לית Global Consulting Services ב-Software AG ישראל; עדית שרויטמן, מנמ"רית החברה המרכזית למשקאות קלים – קוקה קולה ישראל; ערן אלראי, מנכ"ל Softwware AG ישראל; לינה פברי, מנהלת טכנולוגיה עסקית ואחראית על ה-BI של אמדוקס; ואופיר אדרעי, דירקטור בחטיבת השירותים של אמדוקס

כמו כן, אמר שטרייביך, חברות זקוקות ליכולת לנתח Big Data בענן. הוא ציין כי Software AG פעלה במשך שלוש שנים והשקיעה 300 מיליון יורו כדי לפתח את פלטפורמת ניתוח המידע בזמן אמת (Streaming analytics) שלה, שעוסקת בניתוח נתונים תוך כדי תנועה ומאפשרת קבלת החלטות מהירה יותר.

הוא ציין כי החברה פיתחה תווכה שמגשרת על הפער בין תוכנות המשרד האחורי לתוכנות המשרד הקדמי, כדי לאפשר לחברות להפוך לדיגיטליות. "התווכה הזאת מחברת בצורה חלקה תוכנות של סאפ (SAP), למשל, עם אלה של Salesforce". שטרייביך הוסיף כי "בעתיד, האינטגרציה הבלתי מוגבלת הזאת בין מערכות – בלי קשר למיקומן, בענן או בארגון – תהיה המוקד של הארגון הדיגיטלי". הוא קרא לשותפיה של Software AG לשלב כוחות, לעבוד יחד ולחלוק ידע כדי ליצור "יחסים מבוססי ערך", שיכולים לזכות בערך נוסף כתוצאה מן המעבר לכלכלה הדיגיטלית.

Software AG קיימה את הכנס השנה בהשתתפות יותר מ-1,000 לקוחות, שותפים ואנשי החברה, בהם מישראל. המשלחת הישראלית כללה מנהלים מהחברה המרכזית למשקאות קלים, נציגת קוקה קולה (Coca Cola) בארץ, שזכתה בפרס החדשנות מטעם Software AG. כמו כן, השתתפו בה מנהלים מאמדוקס ומסקר, שותפתה של Software AG בתחום פלטפורמת ARIS, ואנשי Software AG ישראל, בראשותם של המנכ"ל, ערן אלראי, ורויטל שרעבי, סמנכ"לית Global Consulting Services.

הכותבת הינה שליחת אנשים ומחשבים לניו אורלינס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים