רדוקסיו הישראלית סיימה סבב גיוס שני של 15 מיליון דולר

אחת המשקיעות המרכזיות בסבב הנוכחי היא קרן ההון-סיכון העולמית Seagate, ועימה קרן ההשקעות של אינטל והקרנות המקומיות JVP וכרמל ונצ'רס ● בסך הכול גייסה רדוקסיו 27 מיליון דולר

בשורה העליונה: מימין - אמנון שטרסר, מייסד וסגן נשיא מוצר ברדוקסיו; דרור גרנות, סגן נשיא פיתוח; ג'ייקוב צ'ריאן, סגן נשיא אסטרטגיית וניהול מוצר; וג'ון וויליאמס, נשיא החברה. בשורה התחתונה - ניר פלג, מייסד ומדען ראשי ברדוקסיו; ומארק ווינר, מייסד ומנכ"ל החברה. צילום: Eastside Studio, עבור רדוקסיו מערכות

רדוקסיו מערכות (Reduxio Systems), סטארט-אפ ישראלי שמפתח מערכת אחסון ארגונית היברידית, הודיע על השלמת סבב גיוס שני בסך 15 מיליון דולר. עם גמר המהלך עומדים הגיוסים שצברה החברה על 27 מיליון דולר.

הגיוס הובל על ידי Seagate, אחת החברות המובילות בעולם בתחום אחסון המידע, ויחד עם ההשקעה ימונה נציג מטעמה לדירקטוריון החברה. לקחו חלק בגיוס גם המשקיעים הנוכחיים ברדוקסיו – קרנות ההון-סיכון המקומיות JVP וכרמל ונצ'רס, וכן קרן ההשקעות של אינטל (Intel).

החברה תשקיע את הכספים שגויסו בהאצת תהליך פיתוח המוצר ותמיכה בתוכניות השיווק והמכירות שלה. מערכת ההפעלה של רדוקסיו למערכות האחסון מיישמת העברה פעילה בין סוגי מדיה מרובים, טכנולוגיית NoDup מאפשרת חסכון בנפח על ידי מניעת כפילויות ודחיסה, וטכנולוגיית BackDating מבצעת שחזור נתונים. מערכות האחסון של רדוקסיו הן מרובות שכבות אחסון ומתמקדות בענן, וירטואליזציה ומערכות נתונים מובנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים