טוויטר העבירה מענק של 10 מיליון דולר ל-MIT לצורך מחקר של רשתות חברתיות

במשך חמש שנים יארגנו חוקרי האוניברסיטה כמויות גדולות של תוכן מטוויטר, Reddit ורשתות חברתיות נוספות, ויקימו כלי תקשורת חדשים שיאפשרו לחשוף דפוסים ומגמות ● טוויטר הדגישה, כי במסגרת המחקר לא ייעשה שימוש בנתונים שמאפשרים שיוך למשתמשים מסוימים

תקלות, תקלות ותקלות. איור: BigStock

טוויטר (Twitter) העבירה אמש (ד') מענק של 10 מיליון דולר ל-MIT לצורך מחקר שיתמקד בדרכים שבהן משיגים בני אדם יעדים משותפים באמצעות שימוש ברשתות חברתיות. זאת במסגרת מעבדה חדשה שתזכה לכינוי Laboratory of Social Machines.

במשך חמש שנים יארגנו החוקרים של האוניברסיטה כמויות גדולות של תוכן מטוויטר, Reddit ורשתות חברתיות נוספות, ויקימו כלי תקשורת חדשים שיאפשרו לעיתונאים, מומחי מדיניות וחוקרים לחשוף דפוסים חדשים ומגמות. את הגישה לנתונים יעשו החוקרים של MIT באמצעות Gnip, אתר אינטרנט שנמצא בבעלות טוויטר וכולל כמויות גדולות של ציוצים היסטוריים.

יצוין, כי בעבר כבר העבירה טוויטר מענקים למוסדות אקדמיים במסגרת התוכנית Twitter Data Grants, אך זהו המענק הגדול ביותר שהוענק עד כה במסגרת התוכנית, בפער ניכר. דוברת טוויטר מסרה, כי בכוונת החברה להעביר מענקים נוספים למחקרים אקדמיים והדגישה, כי במסגרת המחקר לא ייעשה שימוש בנתונים שמאפשרים שיוך למשתמשים מסוימים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים