האוצר פרסם מכרז להטמעת מערכת מרכבה בשירות בתי הסוהר בעשרות מיליוני שקלים

מדובר בפרויקט מורכב, שכן הוא נועד לחבר את כל היחידות של שירות בתי הסוהר ברחבי הארץ למערכת ה-ERP הממשלתית

פרויקט ERP מורכב בשירות בתי הסוהר. צילום אילוסטרציה: BigStock

מינהל הרכש הממשלתי בחשב הכללי במשרד האוצר פרסם מכרז להטמעה וחיבור שירות בתי הסוהר למערכת ה-ERP הממשלתית מרכבה, שמבוססת על סאפ (SAP). מדובר בפרויקט רחב היקף בהיקף שמוערך על ידי גורמים בשוק בעשרות מיליוני שקלים.

הפרויקט נועד לחבר את כל היחידות של שירות בתי הסוהר ברחבי הארץ למערכת ה-ERP הממשלתית. המכרז מיועד לחברות המתמחות בהטמעת ERP ומסוגלות לעבוד בפרישה ארצית, מה שעושה את הפרויקט מורכב. שורה של חברות אינטגרציה וחברות עצמאיות פועלות בתחום הטמעת סאפ, כשבין הבולטות שבהן ניתן למנות את נס, One1, אדוונטק, טלדור, מלם, יבמ (IBM), בינת וסאפ עצמה. יש להניח שחלק מהחברות האלה, ואף חברות אחרות, ייגשו למכרז מורכב זה.

תקופת המכרז היא לשבעה חודשים, עם אופציה להארכה לתקופה של חודש, אולם לא יותר משנה.

שירות בתי הסוהר הוא אחד משלושת הגופים הממשלתיים שטרם התחברו למערכת המרכבה. שני האחרים הם משרד החוץ, שם התעכב הפרויקט עקב עיצומים של העובדים, ומשרד הרווחה.

ביולי האחרון מתח מבקר המדינה ביקורת חריפה על שירות בתי הסוהר בעקבות כישלון אחד הפרויקטים הגדולים שלו – פרויקט "קידמה", במסגרתו היה אמור השירות להטמיע מערכת מידע שתתחבר למערכות הליבה של הארגון. בין היתר הביע המבקר תמיהה על כך שתקציב הפרויקט זינק מ-43 ל-144 מיליון שקלים ולמרות זאת הוא לא הגיע עד למועד כתיבת הדו"ח לכלל בשלות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים