סלקום זכתה במכרז הטלפוניה הקווית של צה"ל; ההיקף: 3-4 מיליון שקלים בשנה

ענקית הסלולר תספק לצה"ל 50 עד 100 צירי PRI לקווים נייחים, שיחליפו חלק מצירי בזק ● המפסידות במכרז: 012-סמייל, בזק בינלאומי והוט ● בזק לא השתתפה במכרז, משום שלא עמדה בתנאיו

סלקום זכתה היום (ג') במכרז לאספקת חלק מהטלפוניה הקווית של צה"ל. המדובר באספקה של בין 50 ל-100 צירי PRI – חיבור תקשורת נייחת קווית למרכזיות שונות בבסיסי צה"ל השונים, מתוך כ-800 צירים שצה"ל משתמש בהם כיום. הצירים של סלקום יחליפו את צירי בזק, שהייתה עד כה הספקית הבלעדית לקווים הנייחים של צה"ל. היקף המכרז, לפי הערכות של גורמים שונים בשוק התקשורת, הוא כ-3-4 מיליון שקלים בשנה.

המכרז של צה"ל לאספקת שירותי טלפוניה קווית היה הראשון מסוגו שפרסם הצבא אי-פעם. הליכי בחירת הזוכה התנהלו קרוב לשנה ובמהלכם בחנו אנשי המקצוע בצה"ל את יכולותיהן הטכנולוגיות והשירותיות של החברות המתחרות.

לאנשים ומחשבים נודע, כי בזק לא השתתפה במכרז, משום שלא עמדה בתנאיו. החברות שהשתתפו הן 012-סמייל, בזק בינלאומי, הוט (HOT) וסלקום, ובשלב הסופי של המכרז גברה סלקום על הוט.

עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, אמר בעקבות הזכייה, כי "מכרז צה"ל הוא המכרז הגדול ביותר שהתקיים עד היום בשוק הטלפוניה הקווית הנייחת בישראל. אנו רואים בזכייה במרכז הבעת אמון של צה"ל באמינות וביכולת הטכנולוגית והשירותית של החברה בכלל ושל שירותי הטלפוניה בפרט. אנו רואים בטלפוניה הנייחת בשוק העסקי מנוע צמיחה חשוב לעשייתה העסקית של סלקום ופעילות חשובה ותומכת לחיזוק וביסוס מעמדנו כמובילי השוק".

סלקום היא אחת המתחרות הגדולות מול בזק באספקת טלפוניה קווית לעסקים, ופעילותה בתחום מתאפשרת בזכות תשתית הסיבים האופטיים שלה, של כ-1,500 קילומטרים, המחברת את אתרי הסלולר שלה ברחבי הארץ, ולאחר שקיבלה, לפני כשלוש שנים, רישיון לאספקת טלפוניה קווית נייחת.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים