אמן תבצע פרויקט אינטגרציית נתונים ו-BI מבוסס אינפורמטיקה במיטב דש; ההיקף: מאות אלפי שקלים

מטרת הפרויקט היא לטייב ולעבד את הנתונים לטובת שיפור השירות באחד מבתי ההשקעות הגדולים בישראל ● מערכת ה-Power Center תביא לכך שבמיטב דש יוכלו לבצע תהליכים אוטומטיים ולהשתמש בתהליכי המכירה בקבצים דיגיטליים וסרוקים רבים, באופן יעיל יותר

קבוצת אמן תבצע פרויקט אינטגרציית נתונים ו-BI בבית ההשקעות מיטב דש. הפרויקט, שיתבסס על כלי אינפורמטיקה (Informatica), החל לפני חודש ויארך כשנה. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

מטרת הפרויקט היא לטייב ולעבד את הנתונים לטובת שיפור השירות באחד מבתי ההשקעות הגדולים בישראל, שהוא שילוב של שני בתי ההשקעות מיטב ודש, שהתמזגו. מיטב דש מנהל כ-133 מיליארד שקלים בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בפני החברה הממוזגת ניצבו אתגרים רבים, בהם ביצוע אינטגרציה של נתונים רבים ממספר רב של מקורות מידע, ריבוי ממשקים בין מערכות בארגון וריבוי ממשקים בין מערכות הארגון למערכות חיצוניות. לצד האתגרים נוצרה הזדמנות לייעול המבנה התפעולי, כמו גם טיוב איכות המידע ושיפור השירות ללקוח.

הפרויקט ייעשה באמצעות מערכת אינטגרציית הנתונים Power Center של אינפורמטיקה, שתביא לכך שבמיטב דש יוכלו לבצע תהליכים אוטומטיים ולהשתמש בתהליכי המכירה בקבצים דיגיטליים וסרוקים רבים, באופן יעיל יותר. קבצים אלה מכילים את פרטי הלקוח ופרטי המוצרים שמופצים במגוון פורמטים למערכות שונות בארגון ולבנקים המתפעלים. בנוסף, תהליכים ידניים רבים ייעלמו וייהפכו לתהליכים אוטומטיים, המאפשרים בקרה ומדידה אפקטיביות יותר.

לדברי גיל צבר, סמנכ"ל הטכנולוגיה של מיטב דש, "הפרויקט יצא לדרך מתוך הבנה ברורה שנתוני הלקוחות הם נכס יקר ובנוסף, כמות הנתונים ומורכבות המערכות שאנחנו מנהלים גדלות. חיפשנו מערכת שתוכל להתמודד עם עיבוד המידע באופן הטוב ביותר. הפרויקט יאפשר לנו שמירה על איכות הנתונים ומתן מענה ממוכן שיחסוך עבודה ידנית, ויקטין טעויות. כך יוכלו לקוחותינו לקבל מידע במהירות ובאמינות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים