אמזון השיקה שירות לבניית יכולות אימות זהות

Conginto יאפשר למפתחים לבנות את יכולות אימות הזהות באמצעות ספקי זהות ציבוריים, ואז לשמור את הנתונים של המשתמש כך שיהיו מסונכרנים בין מכשירים שונים בסביבות עבודה שונות ● שירות זה הוא חלק מהרחבת שירותי הניידות שמספקת AWS למפתחים

AWS

חטיבת שירותי הרשת של אמזון (Amazon Web Services) הכריזה על שירות חדש בשם Conginto. מטרת השירות היא לספק למפתחי יישומים אפשרות לבנות יכולות של אימות זהות באמצעות ספקי זהות ציבוריים, ואז לשמור את הנתונים של המשתמש כך שיהיו מסונכרנים בין מכשירים שונים בסביבות עבודה שונות.

שירות זה הוא חלק מהרחבת שירותי הניידות שמספקת AWS למפתחים במטרה לכתוב אפליקציות בדרך מהירה יותר, תוך דילוג על הצורך לכתוב, לחזור ולכתוב חלקים מוגדרים קבועים.

יחד איתו השיקה החברה את שירות  Mobile Analytics, שמטרתו לאפשר למפתחים לאסוף בקלות דו"חות על אירועים המתרחשים באפליקציות שלהם. השירות ניתן בחינם לאיסוף של עד 100 מיליון אירועים בחודש.

שני השירותים הללו זמינים כחלק מה-SDK החדש שהפיצה החברה ומספק גישה חוצת פלטפורמות למפתחי iOS, אנדרואיד (Android) ו-Fire OS, מערכת ההפעלה החדשה של אמזון.

בנוסף, השיקה החברה פרויקט חדש אותו היא מכנה Zocalo, שאמור להתחרות בשירות האחסון הארגוני Drive for Work של גוגל (Google) ובשירות האחסון בענן דרופבוקס (Dropbox). מחירו מתחיל בחמישה דולר למשתמש לחודש וככל הנראה, אמזון תספק גם למשתמשים צרכניים את האפשרות להירשם אליו.

Zocalo מאפשר לאחסן, לשתף ולעבוד ביחד על קבצי אופיס (Office), טקסט, תמונות ו-PDF. הוא מסנכרן את הקבצים מול התיקיות המתאימות, מציע אפשרות למשתמשים אחרים לכתוב בפס צד מיוחד שמסמן בכל הערה את הקטע הרלבנטי במסמך ומאפשר שמירה של כמה עותקי עבודה בו זמנית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים