דיווחים: גרסת Preview ראשונה של חלונות 9 אמורה להופיע עוד השנה

תפריט ה-"התחל" צפוי לחזור לגרסה החדשה, שמכונה לפי שעה Treshold ומיועדת בעיקר למחשבים שולחניים

במקביל להשלמת העדכון השני של חלונות 8.1 (Windows 8.1) עוסקים במיקרוסופט (Microsoft) במרץ בפיתוח הדור הבא של מערכת ההפעלה, שלפי שעה מכונה Treshold ואולי יזכה, כשיגיע למדפי החנויות, לשם חלונות 9 (Windows 9). על פי ידיעה שפורסמה באתר ZDNet עשויה מיקרוסופט לשחרר גרסת Preview ציבורית ראשונה של גרסה זו עוד השנה – ככל הנראה בסתיו הקרוב, מיד לאחר שתופץ גרסת Windows 8.1 Update 2 למחשבים ברחבי העולם.

לאחר שמיקרוסופט החלה לסגת ממסך ה-"התחל" כבר בגרסת Windows 8.1 Update, מדווחים מקורות כי בחלונות 9 הוא יוסתר, אם כי הגרסה תשוב ותצויד בתפריט ה-"התחל" כברירת מחדל. ניתן היה להתרשם מתפריט ה-"התחל" המחודש כבר בוועידת המפתחים Build שערכה מיקרוסופט לא מכבר, ונראה כי מערכת חלונות 9 תכלול גרסה מלוטשת יותר שלו. הוא כולל אריחי Live Tiles שמעניקים גישה ליישומי Metro, ומיועד בעיקר למחשבים שולחניים. עבור מכשירים ניידים תציע מיקרוסופט גרסה נפרדת, שתשלב בין מערכות Windows Phone ו-Windows RT.

על פי ההערכות הנוכחיות תשולב גרסת Windows 8.1 Update 2 בעדכון האבטחה החודשי שיופץ באוגוסט הקרוב. היא תכלול בעיקר תיקוני באגים, שינויים קלים בממשק ושיפורים המיועדים בעיקר לציוד חומרה, שאמור להגיע למדפים לקראת עונת הקניות הקרובה של חגי סוף השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים