סאפ ישראל מינתה את איי-פרוסיס כשותף עסקי בתחום האנליטיקה

איי-פרוסיס תוביל את יישומם בישראל של פתרונות החיזוי האנליטי KXEN מבית סאפ ● היא השותפה הראשונה של החברה הגרמנית בישראל שמחזיקה בהתמחות וניסיון מעשי ביישומו

רמי מנחם, סמנכ"ל מכירות לארגוני ה-SME בסאפ ישראל. צילום: קובי קנטור

סאפ (SAP) ישראל מינתה את איי-פרוסיס (iProsis) כשותף עסקי בתחום פתרונות האנליטיקה. במסגרת זו תוביל החברה את יישומם בישראל של פתרונות החיזוי האנליטי KXEN מבית סאפ, לאחר שרכשה אותו בשנה שעברה. איי-פרוסיס היא השותפה הראשונה של החברה הגרמנית בישראל שמחזיקה בהתמחות וניסיון מעשי ביישומו.

לאיי-פרוסיס יש ניסיון גם ביישום פתרון ה-BI של סאפ, SAP Business Objects, בסביבת SAP BW. כמו כן, היא מתמחה בתחום ה-EPM – ניהול הביצועים הארגוניים, ב-SAP Mobile BI ובשילוב פלטפורמת בסיס הנתונים SAP HANA. החברה מנהלת מקצועית את הדרכות קורסי ה-SAP Business Objects ואינטגרציה למערכות SAP BW במכללת נס. בין לקוחותיה נכללים ארגונים ממגוון מגזרים: רכב, פיננסים, היי-טק, אנרגיה, תקשורת, משקאות, הפצה ועוד חברות וארגונים פרטיים, ציבוריים וממשלתיים.

לדברי עמית ברקאי, מנכ"ל איי-פרוסיס, "הפיכתנו לשותף של סאפ תהווה נדבך מרכזי בפעילותנו השוטפת ובהשגת המטרות האסטרטגיות שלנו". הוא ציין כי "בסקר שערכה סאפ עם חברת המחקר העצמאית LoudHouse נמצא כי תחום החיזוי האנליטי הוא הדבר הבא בתחום האנליטיקה. כ-80% מהנסקרים הסכימו שחיזוי אנליטי הוא השקעה בעלת עדיפות גבוהה עבור הארגונים שלהם. כ-90% מהארגונים המשתמשים בפתרונות חיזוי אנליטי ציינו שהפתרון סיפק להם יתרון תחרותי באמצעות מרכיבים כגון חיזוי צרכי לקוחות וזיהוי מגמות בשוק".

לדברי רמי מנחם, מנהל המכירות והשותפים העסקיים בתחום ה-SME בסאפ ישראל, "ארגונים חייבים לא רק לחוש את המתרחש בהווה אלא גם לחזות אל העתיד ולנצל את החיזוי האנליטי על מנת לייצר יתרון תחרותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים