דונאלד פארמר, קליק ויו: "חיקור טבעי של הנתונים יעצים את המשתמשים בעולם ה-BI"

"הדור הבא של ה-BI מטפל בהיקף רחב יותר של נתונים, ממגוון מקורות מידע, ומגיע למספר רב יותר של לקוחות", אמר פארמר, סמנכ"ל מוצר בחברה ● לדבריו, מה שהמשתמשים צריכים זה לא עוד כלי, שמספק את אותם נתונים ישנים בלבוש חדש, אלא פלטפורמה טכנולוגית מלאה"

"אנחנו נכנסים לדור הבא של ה-BI, שמטפל בהיקף רחב יותר של נתונים, ממגוון מקורות מידע. בנוסף, הניתוח של הנתונים מגיע למספר רב יותר של לקוחות – פנימיים וחיצוניים. לשם כך נדרש להעצים את המשתמשים, על ידי מתן יכולות חיקור טבעיות", כך אמר דונאלד פארמר, סמנכ"ל מוצר בקליק ויו (QlikView) העולמית.

פארמר, בעברו מנהל מוצר BI במיקרוסופט (Microsoft) ובעל תואר פרופסור של כבוד, דיבר בכנס שערך הסניף הישראלי של ענקית ה-BI, תחת הכותרת QlikView FAIR. קליק ויו ישראל, מקבוצת חילן, ערכה את היריד בגני התערוכה בתל אביב היום (ד') בהשתתפות מאות מלקוחות החברה. במסגרת היריד הוצגו פתרונות הבינה העסקית של החברה ושל שותפיה העסקיים מישראל ומחו"ל למגזרי התעשייה השונים.

טל וייסר, מנכ"ל קליק ויו ישראל. צילום: רגב כלףלדברי פארמר, "אנחנו עושים זאת אחרת, אנחנו מספקים יכולות ניתוח וחיקור טבעיים". על מנת להמחיש למה הוא מתכוון במילה "טבעי", הוא הסביר מה זה "לא טבעי". "עכבר או מכונת כתיבה אינם טבעיים, כי המניע להגעתם לעולם לא בא בטבעיות", אמר. "לעומת זאת, מסכי מגע עונים להגדרה טבעי, כי החותנת שלי, בת יותר מ-80, מסתדרת איתם". כך, ציין פארמר, "טבלת אקסל (Excel) אינה טבעית במהותה ואילו גרף, אשר ממחיש מגמה של ירידה או עלייה במכירות, עונה בהחלט להגדרה של טבעי".

הוא הציג את משפחת מוצרים החדשה של החברה המתווספת לקבוצת המוצרים הקיימים, QlikView Next, שתגיע לשוק בתחילת 2015. לדבריו, "מה שמאפיין את כלי ה-BI הללו הוא היכולת של המשתמשים לקבל נתונים בצורה פשוטה קלה וידידותית יותר, עם מסכים אינטראקטיביים, שמעדכנים את הנתונים בזמן אמת ומציגים את התובנות במגוון אופנים".

פארמר הציג מחקר שהעלה כי קליק ויו גברה על מתחרותיה בתחום בכל המדדים, בהם קלות השימוש, עומק התחקור והידידותיות למשתמשים. "אנחנו מגיעים ליכולות ניתוח טובות יותר, חיקוי של ההתנהגות האנושית והטמעתה בכלים שלנו", אמר. "כל לוחות המחוונים הם ססגוניים, מושכים את העין. הכול אינטראקטיבי, אין שום דבר סטטי".

יוגב פלד, מייסד ומוביל החדשנות בקליק ויו ישראל. צילום: רגב כלף"מה שהמשתמשים צריכים זה לא עוד כלי, שמספק את אותם נתונים ישנים בלבוש חדש. אנחנו מספקים פלטפורמה טכנולוגית מלאה שממציא מחדש את ה-BI. הפלטפורמה מסייעת לחשוף תובנות חדשות, תומכת במשתמשים כיצד לשאול שאלות באופן טבעי, איך להמשיך ומה לעשות עם התשובות. כך, המשתמשים יוכלו לשתף פעולה, לדון בניתוח ולשכנע אחרים עם הנתונים שהוצגו באופן חזותי ביישומים אינטראקטיביים. לכולם תהיה גישה לנתונים בכל עת ובכל מקום, כך שהם יוכלו לטייב את הליך קבלת ההחלטות שלהם באופן טבעי".

"קליק ויו ממשיכה במגמת צמיחה"
טל וייסר,
מנכ"ל קליק ויו ישראל, אמר כי "אנחנו מזהים צורך משמעותי בשוק המקומי לפתרונות מבוססים מערכות BI, בין אם לשימוש פנימי לארגונים עצמם ובין אם לשימוש עבור לקוחות הארגונים. המגמה הזו הולכת וצומחת. יתירה מכך, לאור היותנו 'אומת סטארט-אפ', אנחנו מסייעים לסטארט-אפים ישראליים בכך שאנחנו מכניסים לתוך המוצרים שלהם יכולות BI מבוססות קליק ויו, שמוסיפות ערך למוצר שלהם. יש לנו מספר לא מבוטל של לקוחות, והמספר צפוי לגדול משמעותית בהמשך השנה".

החברה, אמר וייסר, "ממשיכה במגמת הצמיחה שמאפיינת אותה בשנים האחרונות, הגידול היה הן בהיקף כוח האדם בחברה והן בהיקף המכירות. במהלך השנה האחרונה גייסנו יותר מ-100 לקוחות חדשים".

יוגב פלד, מייסד ומוביל החדשנות בחברה, אמר כי "אנחנו מזהים בשוק הישראלי פוטנציאל מאוד גדול לפיתוח מוצרים מבוססי קליק ויו ולהבאה של טכנולוגיות ה-BI של החברה מתוך הארגונים אל השוק הצרכני. הלקוח הסופי הוא הלקוח של הלקוח והוא מקבל יכולות BI שמסייעות לו לקבל החלטות צרכניות טובות יותר ומהירות יותר. הפלטפורמה הנוכחית, קליק ויו גרסה 11.2, והמוצר הנוסף, Next, יובילו את שוק ה-BI מוכוון לקוח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים