אינטל תציע שבבים למחשבי לוח זולים

החברה חתמה על שיתוף פעולה עם החברה הסינית Rockchip ● במסגרת ההסכם יציעו החברות שבב בעל ארבע ליבות למכשירים ניידים שיתבסס על ארכיטקטורה של אינטל ויישא את שם המותג שלה

אינטל (Intel) הודיעה אתמול (ג') כי הגיעה להסכם עם יצרנית השבבים הסינית Rockchip על ייצור של שבבים למחשבי לוח זולים המבוססים על אנדרואיד (Android). במסגרת ההסכם יציעו החברות שבב בעל ארבע ליבות למכשירים ניידים שיתבסס על ארכיטקטורה של אינטל ויישא את שם המותג שלה. השבב יכלול קישוריות מדור שלישי ויהיה זמין החל מהמחצית הראשונה של 2015.

Rockchip מתמחה בייצור שבבים למכשירים ניידים שעולים בדרך כלל פחות מ-100 דולר וזוכים להצלחה בסין ובשווקים מתפתחים נוספים. זהו מהלך חשוב מבחינתה של אינטל, שמתקשה לקנות לעצמה דריסת רגל בשוק הלוהט של הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח.

בעקבות ההסכם תיהנה אינטל מיכולתה של החברה הסינית להשיק במהירות שבבים זולים למכשירים ניידים ומקשריה האיתנים עם יצרניות משנה מקומיות המתמקדות בשוק המקומי הצומח של צרכנים פרטיים.

"אין ספק שהם יעניקו לנו יתרונות של מהירות, יכולת ביצוע והפצה נרחבת, שללא ההסכם לא היינו יכולים ליהנות מהם", אמר מנכ"ל אינטל, בריאן קרז'ניץ. "הקשר עמם מקנה לנו גם קשרים ושיתופי פעולה בהיקף נרחב בהרבה מכפי שהיה לנו עד כה". קרז'ניץ הוסיף וציין כי ההסכם לא כולל השקעה של אחת החברות בשנייה.

נוכח הירידה בקצב הגידול של מכירות המכשירים הניידים מהקצה העליון בצפון אמריקה, מפנות כעת היצרניות הגדולות את תשומת הלב שלהן לטלפונים חכמים ומחשבי לוח מהקצה התחתון, שתוכננו עבור צרכנים פרטיים בסין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים