AMD הכריזה על מעבדים חדשים למחשבים ניידים

בין המעבדים החדשים, נמצאים שלושת הראשונים ממשפחה חדשה בשם Pro המיועדת לשוק העסקי

לפני פירוק? AMD

AMD הכריזה על סדרת מעבדים חדשה אותה היא מייעדת למחשבים ניידים, וביניהם שלושה מעבדים ראשונים במשפחה חדשה אותה היא מכנה Pro אותה היא מייעדת לשוק העסקי, ומציעה תוכנות מתקדמות יותר, כולל שמש בטכנולוגיית ה-TrustZone של ARM. המעבדים החדשים שייכים למשפחות ה-A -ה-FX של החברה.

להוציא שניים מה-APU החדשים, שמגיעים עם שתי ליבות, כל השאר הם בעלי ארבע ליבות עבודה, עם מספר משתנה של ליבות גרפיות ברמות איכות שונות, בהתאם לסוג המעבד – מעבדי ה-A6 מגיעים עם שבב גרפי R4 (3 ליבות גרפיות), מעבדי ה-A8 מגיעים עם שבב גרפי R5 (הכולל 4 ליבות גרפיות) ומעבדי ה-A10 מגיעים עם שבב גרפי R6 (הכולל 6 ליבות גרפיות). מעבדי ה-FX מגיעים עם שבב גרפי R7.

בסך הכל הכריזה החברה על 10 מעבדים חדשים המבוססים על ליבות ה-Kaveri הניידות של החברה. השניים בעלי שני הליבות פועלים ב-TDP של 17 וואט בלבד, בעוד אלו שמיועדים למחשבים עם תעדוף ביצועים, ומסמנים באות P, פועלים ב-TDP של 35 וואט. שאר המעבדים מציגים TDP של 19 וואט.

המעבד החזק ביותר ברשימה הנוכחית של המעבדים החדשים הוא ה-FX-7600P שמגיע עם 8 ליבות גרפיות שפועלות במהירות שעון של 686 מגה-הרץ, מהירות עיבוד בסיסית של 2.7 ג'יגה-הרץ עם האצה ל-3.6 מגה-גיגה-הרץ במצב טורבו, ותמיכה בזיכרונות DDR3 שפועלים במהירות של 2,133 מגה-הרץ.

שלושת מעבדי ה-PRO שייכים אחד לכל סדרת משנה, A10, A8 ו-A6, עם מהירויות שמגיעות ב-A10 במצב טורבו ל-3.3 ג'יגה-הרץ, ובכולם השבב הגרפי פועל במהירות של 553 מגה-הרץ, והזיכרון הנתמך הוא DDR3 במהירות של 1,600 מגה-הרץ.

המעבדים אמורים להגיע לשוק בתחילת החציון השני של 2014, ומחיריהם טרם פורסמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים