באטמ הישראלית תתקין מצלמות ברובע בלונדון בפרויקט בהיקף 3 מיליון שקלים

החברה תספק מערכת אבטחה חכמה המבוססת IP ותפרוס מחדש מצלמות לטלוויזיה במעגל סגור ברובע איזלינגטון הממוקם בצפון בירת אנגליה

באטמ מערכות מתקדמות תתקין מערכת טלוויזיה במעגל סגור לאבטחת רובע איזלינגטון בלונדון. את הפרויקט תבצע חברת הבת שלה ויג'ילינט טכנולוגיות (VIGILANT). הפרויקט החל בפברואר השנה ויסתיים ביוני 2014. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על 800 אלף דולר.

באטמ תספק מערכת אבטחה חכמה, מבוססת IP (פרוטוקול אינטרנט), ותפרוס מחדש מצלמות לטלוויזיה במעגל סגור ברובע איזלינגטון. בנוסף יוקם מרכז שליטה מרובה מסכים, הכולל פלטפורמת הקלטת וידיאו. זו מאפשרת הצגת אירועים מאזור אחד, או ממספר אזורים – בו זמנית. בסך הכול ייפרסו יותר מאלף מצלמות ברובע איזלינגטון במרכז שליטה אחד, שיפקח ברציפות ויאפשר זמינות של קטעי וידיאו בשידור חי, או בהקלטות – עבור מחשבים ניידים, נייחים וטלפונים חכמים.

המערכת החדשה מחליפה את חדר הבקרה ומערכת האבטחה הישנה ותאפשר למשטרה המקומית ולצוות המטפל באירועי אלימות להגיב מהר יותר ולאסוף ראיות וידיאו במהירות וביעילות.

ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ, אמר כי "זהו פרויקט אבטחה חשוב, שהינו מהמתקדמים ביותר בלונדון. הוא מיועד להוריד את רמת הפשיעה והאלימות בעיר. הפתרון שלנו נבחר לאור הצלחות בפרויקטים למרכזי ערים, לרבות הרובעים Hackney ו-Southwark בלונדון ורבים אחרים ברחבי עולם. אנו מצפים לתרום למאמצים למנוע, להרתיע ולאתר פשיעה והתנהגות אלימה ובכך לשפר את בטחון הקהילה".

לונדון נחשבת לעיר עם הכמות הגדולה ביותר של מצלמות על כל תושב, ומספר המצלמות בה נע בין 2 ל-4 מיליון. בסדרת הפיגועים בלונדון ב-7 ביולי 2005 הצליחו תוך כמה שעות לאתר את כל המחבלים ואת המסלול שהם עשו בתחנות הרכבת. אלפים מהמצלמות בלונדון הן של ויג'ילנט טכנולוגיות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים