יניב ונתי לויט – הזוג שביצע שינוי קריירה ב-180 מעלות

יניב לויט, עד לא מזמן מנהל פרויקטים בכיר ביבמ, עבר מהצד של הספק לזה של הלקוח ומונה למנהל טכנולוגיות באגד ● נתי עזבה קריירה מבטיחה בתחום המיחשוב לטובת אימון אישי-כלכלי, תוך התמקדות בכלכלת המשפחה

יניב לויט, עד לא מזמן מנהל פרויקטים בכיר ביבמ (IBM), מונה למנהל טכנולוגיות באגד.

לויט, בעל תואר שני בניהול תפעולי מאוניברסיטת הרטפורדשייר שבבריטניה ובעל הסמכת PMP לניהול פרויקטים מטעם ארגון PMI, עבד 19 שנים ביבמ. הוא ניהל שורה ארוכה של פרויקטים גדולים בתחומי התעשייה, הביטחון, הבנקאות ועוד, וניהל מטעם יבמ את המיחשוב של בתי המשפט, במיקור-חוץ.

לאחר שכמעט כל הקריירה שלו עד כה היה לויט בצד של הספק, הוא עבר באחרונה לצד הלקוח, לנהל את תחום הטכנולוגיות באגד, ובכלל זה, בין היתר, את מערכות הכרטוס, ניהול צי הרכב, המידע לנוסע.

יניב נשוי לנתי לויט, שגם היא ביצעה שינוי קריירה משמעותי בחייה: לאחר קריירה בתחומי המיחשוב והשירות בתחום הפיננסי, במסגרתה הייתה סמנכ"לית מערכות מידע, תפעול ושרות ב-AIG, שליחה מטעמה בהודו וביוון, וסמנכ"לית במגדל טכנולוגיות, היא שינתה את הכיוון וכיום היא מאמנת ויועצת כלכלית, עם התמחות בכלכלת המשפחה.

לדבריה, עיקר התהליך שהיא מבצעת הוא ליווי להתנהלות כלכלית נבונה, לצבירת הון ונכסים ולהבטחת עתיד המשפחה, כדי להביא אותה לא רק לביטחון פיננסי לטווח הקצר, אלא גם להגשמת יעדים.

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דוד

    כל הכבוד על היוזמה והאומץ. בהצלחה לשניכם.

אירועים קרובים