גוגל שחררה גרסאות חדשות לאפליקציות עיבוד התמלילים ועריכת גליונות אלקטוניים שלה

מדובר בגרסה קלה של שתי האפליקציות הכלולות ב-Google Drive כשההבדל העיקרי הוא שהן מאפשרות עבודה ללא חיבור לאינטרנט

למשוך משתמשים לשמור את הקבצים שלהם ב-Google Drive

גוגל (Google) התחילה לשחרר גרסאות חדשות של האפליקציות שהיא מציעה לעיבוד תמלילים ולעיבוד גיליונות אלקטרוניים שניתנות לתפעול בנפרד מערכת הכלים הכוללת של Google Drive. הגרסאות החדשות של האפליקציות, Google Docs 1.3 ו-Google Sheets 1.3, מהוות למעשה מעין גרסה קלה יותר של האפליקציות הכלולות ב-Google Drive.

הגרסאות החדשות מציעות ממשק זהה לחלוטין לזה של הגרסאות המלאות של השירות, כולל יכולות עריכה ושיתוף בין משתמשים, אבל להבדיל הן מאפשרות למשתמשים לעבוד גם כשאין בכלל חיבור לאינטרנט.

ההחלטה האם לשמור את המסמך לעבודה שוטפת בזיכרון של המכשיר מבוצעת דרך לחיצה על כפתור התפריט של האפליקציה. אחת האפשרויות בתפריט ההגדרות היא Keep on Device, והמשתמשים יכולים בכל עת לבחור האם להשתמש באפשרות זו או לא. בחירה ב-Off במקום ב-On תמחק את הממסך מהמכשיר ותשמור אותו בשירות הענן של המשתמש בגוגל.

כברירת מחדל כל אחת מהאפליקציות יכולה לשמור עד 50 מגה-בייט של נתונים בזיכרון המכשיר. אם זאת המשתמשים יכולים לבחור כל נפח שמירה בין 25 ל-250 מגה-בייט. בחירה זו מבוצעת באמצעות בחירת זיכרון המטמון, וכן ניתן לבחור לנקות אותו אם רוצים להיפטר מכל המסמכים השמורים בזיכרון המכשיר בבת אחת.

הגרסאות החדשות של האפליקציות, כולל גרסה משודרגת של Google Drive זמינות למכשירים עם גרסת אנדרואיד 4.0 ומעלה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים