HTC רוצה לשלוט בשוק צילומי הסלפי

אחראי תחום הצילום בחברה סיפר על השקעה שהחברה עושה במצלמות הקדמיות שבסמארטפונים שהיא מייצרת

"אנחנו רוצים זה לשלוט בשוק צילומי הסלפי", אמר סיימון ווייטהורן, אחראי תחום הצילום ב-HTC, בראיון לאתר חברת וודאפון (Vodafone), והוסיף כי "אתם תראו השקעה גדולה יותר בתחום הזה. בחלק מהשווקים 90% מהתמונות המצולמות הן תמונות סלפי".

ווייטהורן התייחס לכך שהחברה שילבה בטלפון החדש שלה, ה-One M8, מצלמה קדמית ברמה של 5 מגה-פיקסלים רחב עדשה, אך תוך שהיא בוחרת שלא לשלב את טכנולוגיית ה-UltraPixel של המצלמה האחורית שמובילה לתמונות באיכות גבוהה יותר. לטענתו החברה בחרה לכוונן כל מצלמה באופן מדויק כדי לספק את הצילומים הטובים ביותר לתפקיד העיקרי שלה.

"צילומי סלפי הם סביבת צילום שונה. הדבר היפה שאנחנו תמיד יודעים מה טווח הזרוע של המצלם, כך שאנחנו יכולים לכוונן אתל הגדרות המצלמה עם העדשה המאוד רחבה ועם תיקון דיגיטלי", הוא ציין.

לגבי העתיד אמר וויטהורן שהשילוב של זום אופטי במכשירים של HTC אינו רחוק כל כך. לטענתו בטווח של 12 עד 18 חודשים ניתן יהיה לראות בשוק התקדמות ענקית באופטיקה של הטלפונים החכמים. "זו אחת הסיבות שאנחנו לא מאמינים בפתרון רזולוציה גבוהה שמגדיל את התמונות. נכון לעכשיו, אם אתה רוצה לצלם תמונה איכותית באמת כדי לצלם תמונת ענק, מעל 8 מגה-פיקסלים, עדיף להשתמש במצלמה אמיתית. כולם רוצים זום אופטי וזה כבר באופק", הוא אמר.

החברה לא מתכוונת לשלב בקרוב יכולות צילום ב-4K במכשירי הטלפון שלהם. הכיוונים שלהם בכל מה שקשור למצלמות המשולבות בטלפונים החכמים של החברה שונים. לפי החברה, קשה עדיין לראות כיצד רזולוציית 4K יכולה באמת להשתלב בחיים היום יום של הצרכנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים