מיקרוסופט: יש להתקין את העדכון לחלונות 8.1 עד סוף אפריל

מהחברה נמסר כי העדכון מכיל תיקוני אבטחה ותיקוני באגים שחייבים להיות במחשב כדי שאפשר יהיה לספק לו עדכונים עתידיים, החל בעדכון של מאי הקרוב

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה כי משתמשי חלונות 8.1 צריכים להתקין את העדכון החדש למערכת ההפעלה מוקדם ככל האפשר, ולא יאוחר מסוף אפריל. לפי החברה, Windows 8.1 Update 1, מכיל כמה תיקוני אבטחה ותיקוני באגים שחייבים להיות מותקנים במחשב כדי שניתן יהיה לספק לו עדכונים עתידיים, החל כבר בעדכון של החודש הבא, מאי 2014.

בנוסף, כדי להתקין את העדכון החדש, צריכים בעלי המחשבים המבוססים על חלונות 8.1 להתקין קודם כל את העדכון של חודש מרץ, KB2919442, אם הוא לא הותקן באופן אוטומטי. רק לאחר התקנתו ניתן יהיה לראות ש-Update 1 זמין להורדה ביישום העדכונים של חלונות או במרכז ההורדות.

העדכון החדש מציע שינויים רבים לממשק המשתמש, אך עדיין לא כולל את השינוי המצופה של הוספת כפתור 'התחל' הוותיק בגרסתו החדשה, שמכילה גם את יישומי הממשק המודרני של חלונות 8. עם זאת, אחד השינויים המקווים כבר כלול בעדכון החדש: אם מערכת ההפעלה מזהה שהיא פועלת במחשב ללא מסך מגע, היא עלה אוטומטית לשולחן העבודה ולא לממשק האריחים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מלכה יונגבלוד

    אבקש עזרה, יש לי XP 7 והתמיכה הסתיימה. איני יכולה להיכנס לחשבון הטוויטר שלי, פרצו, מניחה שכתוצאה מחוסר תמיכה. אודה לכם באם תדריכו אותי כיצד להעלות רשת תומכת חינמית. תודה מראש על העזרה. מלכה יונגבלוד.

אירועים קרובים