חלונות 7 כבר מוצעת לחברות גדולות

מיקרוסופט שחררה את מערכת ההפעלה החדשה לחברות שרכשו רישיונות במסגרת תוכנית Software Assurance ● בשבועות הקרובים תשוחרר מערכת ההפעלה החדשה בהדרגה לגורמים בתעשייה וללקוחות עסקיים גדולים, לקראת ההשקה הרשמית לציבור הרחב, אשר תיערך ב-22 באוקטובר

מיקרוסופט (Microsoft) שחררה בסוף השבוע את מערכת ההפעלה חלונות 7 לחברות שרכשו רישיונות במסגרת תוכנית Software Assurance, אשר מקנה גרסאות תוכנה חדשות בחינם כל עוד הרישיון בתוקף. לאנשי מיחשוב שמנויים על השירותים TechNet ו-MSDN של מיקרוסופט הוענקה גישה למערכת ההפעלה החדשה כבר ביום ה', כמו גם לספקיות עצמאיות של מוצרי חומרה ותוכנה.

בשבועות הקרובים תשוחרר מערכת ההפעלה החדשה בהדרגה לגורמים בתעשייה וללקוחות עסקיים גדולים, לקראת ההשקה הרשמית לציבור הרחב, אשר תיערך ב-22 באוקטובר. זאת על מנת להבטיח שעד שתגיע חלונות 7 למדפי החנויות ותותקן במחשבים חדשים, ינופו ממנה כמה שיותר באגים.

כזכור, כאשר הושקה חלונות ויסטה (Windows Vista) בינואר 2007, סבלה מערכת ההפעלה החדשה מבעיות תמיכה בחומרה ובתוכנה – ובכלל זה מחסור במנהלי התקנים (דרייברים) מתאימים לערכות שבבים נפוצות של אינטל (Intel). מעריכים כי בעיות אלה פגעו במידה רבה בהצלחתה של ויסטה בשוק הארגוני. "זה הזמן לשקוד על היישומים ולהבטיח תמיכה בגרסה החדשה", כתב ברנדון לה-בלנק, עורך בלוג חלונות הרשמי של מיקרוסופט, בהודעה שפרסם ביום ה'.

לשותפי Gold או Certified של מיקרוסופט תוענק גישה לחלונות 7 ב-16 באוגוסט, בעוד שמנויי Action Pack יוכלו ליהנות ממערכת ההפעלה החדשה ב-23 באוגוסט. באחד בספטמבר יוכלו גם לקוחות גדולים שאינם מנויים על תוכנית Software Assurance להוריד את הגרסה המוגמרת של חלונות 7.

מהדורת חלונות 7 Home Premium תעלה 199 דולרים (כל המחירים נכונים לארה"ב) בעוד שגרסת שדרוג מוויסטה או XP תעלה 119 דולרים. מהדורת חלונות 7 Professional תעלה 299 דולרים ושדרוג יעלה 199 דולרים. מהדורת חלונות 7 Ultimate תעלה 319 דולרים ושדרוג יעלה 219 דולרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים