Ubuntu One ייסגר בחודש יוני

שירות האחסון בענן של קנוניקל ייסגר ● החברה תיתן למשתמשים להוריד את הקבצים השמורים שלהם עד ה-31 ביולי

Ubuntu One, שירות האחסון בענן של קנוניקל (Canonical), החברה המסחרית שעומדת מאחורי הפצת אובונטו (Ubuntu), ייסגר בחודשים הקרובים. החברה הוציאה מכתב רשמי ללקוחות השירות בו היא מודיעה על תאריך תחילת הסגירה – ה-1 ביוני הקרוב.

החל מרגע שליחת ההודעה לא מאפשרת יותר החברה להשתמש בשירות כדי לבצע רכישות נפח אחסון או שירים, וכדומה, מהחנות המקושרת לשירות, והיא תשנה את האפליקציות הניידות שלה, המיועדות גם לסביבת גוגל (Google) ואפל (Apple). כמו כן, לא מאפשרת החברה רישום משתמשים חדשים.

החל ב-1 ביוני השירות למעשה יפסיק לתפקד. המשתמשים לא יוכלו לשמור בו קבצים חדשים או להמשיך ולסנכרן תיקיות מהמחשבים שלהם. עד ה-31 ביולי תאפשר החברה לכל מי שירצה בכך להוריד את כל הקבצים השמורים בשירות תחת החשבון שלהם, כשבסוף אותו יום היא תסגור את שעריו לחלוטין, תוך מחיקת כל הקבצים שנותרו בו. משתמשים שרכשו שטח אחסון בכסף יקבלו את החלק היחסי של המנוי שלהם בחזרה.

"אנחנו יודעים שלמדתם להסתמך על Ubuntu One, ואנחנו מתנצלים בגין אי הנוחות שהסגירה יכולה לגרום לכם. אנחנו רוצים להודות לכם על התמיכה", נכתב בהודעה למנויים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מודי

    מי אמר שרותי ענן ולא קיבל. זו אולי תחילתה של סנונית מדוע לא כל דבר צריך לשים בענן. מישהו מתחיל באז ואז זה מתגלגל כמו כדור שלג עד אשר זה מתפוצץ

אירועים קרובים