דו"ח: אפל שווה 32% משוק הטלפונים החכמים על פי מדד הרווח התפעולי

חברת המחקרים ברנשטיין מעריכה, כי במחצית הראשונה של 2009 הסתכם הרווח התפעולי של אפל בשוק זה בכשני מיליארד דולרים ● מכירות הטלפונים החכמים בתקופה זו בכלל השוק הסתכמו בכ-65.79 מיליארד דולרים ● טוני סאקונגי, אנליסט בברנשטיין: "עם ה-iPhone ועם חנות היישומים שלה, אפל ביססה אקו-סיסטם שההיסטוריה מוכיחה, כי קשה מאוד להתגבר עליה"

הרווח התפעולי של אפל (Apple) בשוק הטלפונים הסלולריים הסתכם במחצית הראשונה של 2009 בשני מיליארד דולרים בקירוב, והוא מהווה 32% מהרווח התפעולי של כלל השוק. כך, על פי דו"ח של חברת המחקרים ברנשטיין (Bernstein Research). אחוז זה, ששייך כמובן באופן בלעדי למכירות של מכשירי ה-iPhone, גדול בערך פי ארבעה מחלקה של אפל בתחום כשבודקים אותו מנקודת המבט של ההכנסות. כך פרסם האתר All things Digital.

מכירות הטלפונים החכמים במחצית הראשונה של 2009 הסתכמו בכ-65.79 מיליארד דולרים, כשההכנסות של אפל, מתוך כלל הסכום הזה, מסתכמות בכ-5.09 מיליארד, שהם כ-8%. נתון זה ממצב אותה במקום החמישי מבחינת מכירות בשוק הטלפונים הסלולאריים, לפחות במחצית הראשונה של 2009, מאחורי נוקיה (Nokia), סמסונג (Samsung), יצרנית הבלקברי RIM, ו-LG.

"ההצלחה של ה-iPhone דומה למעמדה של אפל בתעשיית ה-PC, בו נהנית החברה, על פי ההערכה, מ-25% מהרווחים של כלל התעשייה, למרות שהיא תופסת רק כ-6% מבחינת הכנסות", אמר האנליסט טוני סאקונגי מברנשטיין. "עם ה-iPhone ועם חנות היישומים שלה, אפל ביססה אקו-סיסטם שההיסטוריה מוכיחה, כי קשה מאוד להתגבר עליה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים