Software AG השיקה פלטפורמה שתסייע לארגונים להפחית את פליטת הפחמן הדו-חמצני

פלטפורמת IBO מסייעת לארגונים לנצל את ה-Big Data שמקורו במכשירים בעלי גישה לאינטרנט לשפר את התפעול ולחסוך בדלק ● לחברת הלוגיסטיקה Royal Dirkzwager היא חסכה כ-1,500 טון בנזין בשנה

12/03/2014 18:37

פלטפורמה חדשה שהשיקה Software AG בתערוכת CeBIT 2014, שננעלה בהנובר, גרמניה, מסייעת לארגונים לנצל את ה-Big Data שמקורו במכשירים בעלי גישה לאינטרנט לשפר את התפעול ואף לצמצם את פליטת הפחמן הדו-חמצני.

הפלטפורמה, IBO (ר"ת Intelligent Business Operations), מסייעת לארגונים להקטין את ניצול המשאבים שלהם באמצעות מתן שירותים מותאמים אישית ללקוח. המודלים העסקיים החדשים שבה מסייעים לארגונים להתייעל ולצמצם את פליטת הפחמן הדו-חמצני באמצעות חסכון בדלק ובאנרגיה.

האינטגרציה הטכנית שעשתה Software AG למוצרי החברות אותן רכשה כדי לייצר את פלטפורמת IBO החדישה והמתקדמת שלה. צילום: פלי הנמר

החברה פיתחה את הפלטפורמה כדי לטפל באתגרים העסקיים הנובעים מהגידול העצום במספר מכשירי הקצה והחיישנים שמעבירים מידע. אנליסטים בתעשייה מעריכים כי מספר המכשירים הללו צפוי לצמוח מכשמונה מיליארד כיום ליותר מ-30 מיליארד ב-2020. הגידול העצום הצפוי ב-"אינטרנט של הדברים" יוביל לגידול משמעותי יותר בנפחי ה-Big Data, מה שמחייב תצורת תוכנה חדשה, גמישה ומהירה במיוחד, שתסייע לארגונים לטפל מידית באתגרי התחרות.

פלטפורמת IBO מתוכננת לזהות דפוסי פעולה עסקיים פנימיים וחיצוניים בתוך נפחי מידע עצומים, באמצעות ניתוח מידע מתמשך מסביב לשעון. היא מרחיבה את תחום הניתוח גם לביצועים של תהליכים עסקיים, מספקת מבט של 360 מעלות על מידע תפעולי ועסקי, ומסייעת לארגונים לנקוט בפעולה או בתהליך העסקי הנכונים ביותר בזמן אמת.

ארכיטקטורת IBO אותה רואים המשתמשים הארגוניים בעולמות החדשים שלהם: מובייל, ענן, Big Data ו-Social. צילום: פלי הנמר

IBO היא תוצאה של שלוש שנות פיתוח עצמי ומדיניות של רכישות שביצעה Software AG. היא מחברת מספר מוצרים לפלטפורמה אחת: אחד מאותם מוצרים הוא Terracotta Universal Messaging – תשתית מסרים מתקדמת. מוצר נוסף הוא Terracotta Big Memory, לאחסון וניתוח של מידע רב בזיכרון ה-RAM. המוצר השלישי, Apama, משמש לניתוח מידע מתמשך, זיהוי תבניות וטרנדים מבוסס Events. הוא מאפשר שיפור קבלת ההחלטות לטובת מינוף הזדמנויות ונטרול איומים, ניהול ביצועים של תהליכים עסקיים (PPM) וטיובם לטובת עמידה בחוזי שירות. פתרון נוסף שכלול בפלטפורמה, Presto, מאפשר ויזואליזציה ותחקור מידע להפקת תובנות עסקיות.

במהלך התערוכה הציגה Software AG כיצד חברת הלוגיסטיקה Royal Dirkzwager מצמצמת את צריכת הדלק השנתית שלה בכ-1,500 טון באמצעות פלטפורמת IBO המותקנת בנמל רוטרדם. פלטפורמה זו ניתנת להתאמה לכל נמל באירופה ומאפשרת לחסוך כמויות עצומות של דלק.

חברת הלוגיסטיקה Royal Dirkzwager מצמצמת את צריכת הדלק השנתית שלה בכ-1,500 טון באמצעות פלטפורמת IBO המותקנת בנמל רוטרדם. הפתרון מתאים לכל נמל. צילום: פלי הנמר

"ככל שיותר ויותר מכשירים מתקשרים אלה עם אלה, אנחנו מפתחים זהות דיגיטלית ייחודית יותר וענן פרטי", אמר ד"ר ג'ון בייטס, שותף מייסד Apama, שנרכשה על ידי Software AG, וכיום הוא ה-CTO של חטיבות ה-IBO וה-Big Data בחברה. "אנחנו מספקים ללקוחותינו סינון חכם של עננים פרטיים אלה. הדבר מאפשר קבלת החלטות בזמן אמת ומתן מענה עסקי מהיר לצרכנים אינדיבידואליים או לאירועים תפעוליים ספציפיים".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לגרמניה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים