הערכות: גוגל תשלב בטאבלט ה-Nexus הבא מערכת על שבב מתוצרת אינטל

ההערכה היא שמדובר במערכת ה-Moorefield עליה הכריזה אינטל בתערוכת MWC האחרונה, המבוססת על ארבעה מעבדי אטום ב-64 ביט שיפעלו במהירות של 2.33 ג'יגה-הרץ ● אסוס אמורה לייצר עבור גוגל את המכשיר הבא בסדרה, הראשון שיציע מסך בגודל של 8 אינץ'

האם הטאבלט הבא של גוגל (Google) בסדרת ה-Nexus עומד לכלול הפתעה? לפי הערכות, החברה תשבץ בראשונה במכשיר שלה מערכת על שבב המבוססת על טכנולוגיה של אינטל (Intel) דווקא, ולא על זו של ARM.

ההערכה היא שמדובר במערכת ה-Moorefield עליה הכריזה אינטל בתערוכת MWC האחרונה, המבוססת על ארבעה מעבדי אטום ב-64 ביט שיפעלו במהירות של 2.33 ג'יגה-הרץ. בנוסף, אמורה מערכת זו לכלול מעבד גרפי חזק יחסית בדמות ה-PowerVR G6430.

המערכת של אינטל צפויה להיות מושקת בחציון השני של השנה. לכן, על פי הדיווחים, טאבלט ה-Nexus הבא יוצג בראשונה רק בכנס Google I/O, שאמור להיערך ב-25 ביוני, ויגיע בפועל לשוק מספר חודשים לאחר מכן.

בכל מקרה, אסוס (Asus) אמורה לייצר עבור גוגל את המכשיר הבא בסדרה, הראשון שיציע מסך בגודל של 8 אינץ'. עד עתה הציגה גוגל בסדרה טאבלטים עם מסכי 7 אינץ' בלבד, ומדובר בניסיון שלה להתרחק מהשוק הצפוף הזה, שנחשב כיום לתחום המכשירים הזולים של השוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים