Nine: להתקין חשבון דואר ב-Exchange בקלות

אם אתם רוצים להסתנכרן עם חשבון אי-מייל שיושב על שרת Exchange בעבודה, אתם בוודאי יודעים כמה התהליך מתסכל ● האפליקציה שצבי קצבורג סוקר הפעם מקצרת את התהליך

כמה חשבונות דואר אלקטרוני יש לכם? לא משנה אם מדובר בשירות דואר שעובד רק בענן, או בתוכנת או אפליקציית דואר מקומית ששומרת את הקבצים בזיכרון הפנימי של המכשיר, בסופו של דבר מדובר בתיבת דואר אלקטרוני שאת הדואר המצטבר בה צריך לקרוא.

בסביבת אנדרואיד (Android), ההגדרה של חשבון דואר קלה ביותר אם מסתפקים בשירות הדואר החינמי בענן שמציעה גוגל (Google), הלא הוא ג'ימייל (Gmail), אבל אם רוצים להגדיר במכשיר חשבון שמשתמש בשרת Exchange, העניינים יכולים להסתבך. בדרך כלל יש צורך בעזרה של איש IT כדי להגדיר את החשבון, ולפעמים גם זה לא מספיק. לא אחת נתקלים אנשים בבעיה בה ההגדרות, למרות שהן נכונות, אינן מאפשרת לגשת היטב לשרת הדואר.

אפליקציה בשם Nine, שזמינה לשבועיים ניסיון בחינם שלאחר מכן יש לרכשה ב-19.99 דולר, מקלה על ההתחברות לשרתי Exchange, והיא זמינה למשתמשי אנדרואיד בגרסה 4.0 ומעלה. עד כמה היא מקלה על ההתחברות? פשוט צריך לספק שם משתמש וסיסמה. היא משתמשת בExchange-Active Sync כדי לבצע את שאר העבודה לבד.

לאחר הגדרת החשבון השימוש באפליקציה יהיה ברור עבור כל מי שהשתמש באפליקציית ברירת המחדל של ג'ימייל. אפילו העיצוב הפנימי של הודעת הדואר מזכיר את העיצוב של הדואר של גוגל, אבל יש כאן בכל זאת שיפור קל שבא לידי ביטוי בעת הצגת קבצים שמצורפים להודעה: כשפותחים את שורת הקבצים המצורפים הם מופיעים גם כאן כעיגולים צבעוניים שמייצגים את הסוגים שלהם ומראים מה הוא הנפח שלהם. כדי לעבור בין ההודעות בתיבת הדואר אפשר לגרור את המסך שמאלה או ימינה.

לחיצה על כפתור התפריט בפינה השמאלית העליונה מציגה את מרכז הפיקוד. כאן ניתן ללחוץ על אייקון כפתור השיניים כדי לפתוח את תפריט ההגדרות שכולל את אפשרויות השימוש באפליקציה, כמו לדוגמה בחירה להציג באופן אוטומטי תמונות שנשלחות עם ההודעה, לבחור שפעולת גרירה של שורת הודעה תבצע מחיקה שלה, לבחור בצורך לקבל אישור עבור פעולת מחיקה ואפשרויות רבות נוספות. כמו כן, ניתן לבחור אלו נתונים לסנכרן מול השרת, למשל אנשי קשר ולוח שנה בנוסף להודעות הדואר, לקבוע שם לחשבון ואפילו, אם רוצים, למחוק אותו.

לחיצה על אייקון החץ הקטן לצד שם החשבון מעבירה את המשתמש ללוח החשבונות. כן, ניתן כמובן להגדיר מספר חשבונות, ולהבדיל מאשר באפליקציה של ג'ימייל, זה יכול להיות מכל מקור, כולל ג'ימייל. כדי להוסיף חשבון פשוט לוחצים על סימן הפלוס, והתהליך הוא בדיוק כמו בהפעלה הראשונית, וכדי לעבור לחשבון אחר פשוט לוחצים על האייקון שלו. כל אייקון גם מציג את מספר ההודעות שטרם נקראו בו.

במסך הפיקוד, שזמין גם באמצעות גרירה של האצבע מהקצה השמאלי של המסך, אפשר לראות את הפרטים השונים של החשבון באופן מפורט יותר, כולל מספר ההודעות המסומנות בדגל כדי להקדיש את חשיבותן, מספר ההודעות שלא נקרראו בתיבת הדואר הנכנס, וכן ניתן לגשת ישירות לתיבת הדואר שנשלח ולכן למבנה הספריות שמוגדרות בחשבון. בנוסף ניתן להגדיר ספריות שונות כמועדפות כדי שניתן יהיה לגשת אליהן ישירות מהמסך הזה.

למרות שהיא לא חינמית, ההשקעה של 19.99 דולרים באפליקציה הזו יכולה להתברר כהחלטה חכמה עבור אנשי עסקים, בעיקר, ובמיוחד עבור אלו שפורסים את הפעילות שלהם על פני מספר חשבונות דואר מסיבות כאלו או אחרות. העובדה שהעיצוב הכללי של האפליקציה אינו שונה באופן מהותי מאשר באפליקציית הג'ימייל של גוגל עוזרים להשיג עקומת למידה כמעט שטוחה לחלוטין, אבל אין ספק שתהליך הגדרת החשבון הקלה כל כך, היא זו שבעיקר עומדת לטובת האפליקציה הזו. זה שהיא גם עובדת באופן חלק מהיר בטח לא מזיק.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים