מלם-תים שדרגה את מערכת ה-ERP של תדיראן סוללות והקימה אתר DRP; היקף הפרויקט: מעל מיליון שקלים

המערכת החדשה מקיפה את כל תחומי הפעילות בחברה: ייצור, לוגיסטיקה, מכירות, כספים, בקרה ניהולית ומשאבי אנוש ● רונן בנבניסטי, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף יישומים ארגוניים במלם-תים: "שמנו לעצמנו למטרה לשדרג את המערכת תוך מזעור ההפרעה לפעילות השוטפת בארגון; האתגר המשמעותי היה העובדה שמערכת הסאפ בתדיראן סוללות לא שודרגה מאז עלייתה לאוויר"

מלם-תים סיימה בימים אלה פרויקט רחב היקף בתדיראן סוללות שכלל, בין היתר, את שדרוג מערכת ה-ERP של החברה, לצד הקמת אתר גיבוי חלופי. היקף הפרויקט, שארך כארבעה חודשים, עמד על יותר ממיליון שקלים. מערכת ה-ERP החדשה מקיפה את כל תחומי הפעילות בחברה: ייצור, לוגיסטיקה, מכירות, כספים, בקרה ניהולית ומשאבי אנוש. מפעל החברה, המצוי בקרית עקרון, מייצר כמה סוגים של סוללות, ביניהם תאים יבשים, מצברי אבץ-כסף, תאי ליתיום ותאי ליתיום נטענים.

ב-2000 העלו לאוויר אנשי ה-IT של תדיראן סוללות מערכת ERP של סאפ (SAP). ביולי 2008 זכתה מלם-תים במכרז למיקור חוץ, במסגרתו היא מתחזקת את מערך ה- ERPשל תדיראן סוללות. היקף המכרז, למשך חמש שנים, עומד על חמישה מיליון שקלים, ובמסגרתו החליפה החברה את יבמ (IBM) ישראל. בשלב הראשון הסבו אנשי מלם-תים את בסיס הנתונים של תדיראן סוללות מאורקל (Oracle) ל-SQL Server.

במסגרת הפרויקט הנוכחי, שהסתיים בימים אלה, ביצעו אנשי מלם-תים שדרוג ושיפור של תהליכי העבודה, וכן העמיקו את יישום מערך הסאפ בתדיראן סוללות. מלם-תים הקימה חוות שרתים ייעודית בבניין הקבוצה בירושלים, שמארחת את מערך ה-IT של תדיראן סוללות ומעניקה שירותי תחזוקה ותפעול לחומרה ולתשתיות. עוד הסתיימה בימים אלו הקמת אתר DRP בבית מלם-תים בפתח-תקווה. נדבך נוסף בפרויקט היה שדרוג המערכת לגרסת סאפ החדשה ECC6.

רונן בנבניסטי, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף יישומים ארגוניים במלם-תים, אמר לאנשים ומחשבים, כי "האתגר המשמעותי בפרויקט היה העובדה, שמערכת הסאפ בתדיראן סוללות לא שודרגה מאז עלייתה לאוויר ב-2000. שמנו לעצמנו למטרה לשדרג את המערכת תוך מזעור ההפרעה לפעילות השוטפת בארגון, הן מבחינת התהליכים התפעוליים המיושמים בה והן מבחינת מהלך השדרוג הטכני".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים