אידס ואנוויל, נוטניקס: "יש לענות למצוקה של המנמ"ר – הביצועים בתשתיות והיכולת לגדול"

"כיום קיים צורך של גידול ליניארי של ה-IT – ולא גידול לגובה" אמר ואנוויל, מנהל טכני אזורי בחברה

"המצוקה של המנמ"ר כיום היא בתחום הביצועים בתשתיות וביכולת לגדול. כיום קיים צורך של גידול ליניארי של ה-IT – ולא גידול לגובה", כך אמר אידס ואנוויל, מנהל טכני אזורי בנוטניקס (Nutanix).

ואנוויל דיבר במסגרת מפגש קבוצת משתמשי VMware בישראל, VMUG. המפגש, אותו הנחה ברק קורן, ראש קבוצת המשתמשים בארץ, נערך היום (ג') במלון שרתון בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים, בהשתתפות יותר מ-150 איש.

לדברי ואנוויל, נוטניקס מספקת תשתית אחודה ובעלת יכולת גידול, של מיחשוב, אחסון ובקרי אחסון יחדיו – מתחת לתשתית הווירטואלית. "הדבר מממש הלכה למעשה את תפיסת בניית הדטה סנטרים הענקיים של גוגל (Google), לפיה מתחילים בקטן וגדלים לפי הצורך, בעזרת טכנולוגיה שהיא מעין מוצר צריכה", אמר.

ואנוויל ציין כי "הטכנולוגיה שלנו מבוססת מעבדי אינטל (Intel) מסוג X86 ואחסון בן כלאיים של נוטניקס, המבוסס על מעבדי אינטל ודיסקים של אינטל ו-Seagate. החברה מספקת מערכות מיחשוב ואחסון יחדיו, העונות על הצורך בגידול מצד אחד וחוסר יכולות צפי של הגידול מאידך".

צילום ועריכת וידיאו: ליאור רובינשטיין

יתרון החברה, אמר ואנוויל, "הוא בכך שבתחילת הדרך לא נדרשת השקעה גדולה בתשתיות IT ומיחשוב". הוא פירט על החברה, אשר
קמה ב-2009, המטה שלה בעמק הסיליקון, היא מונה 450 עובדים, וכחברה פרטית גייסה יותר מ-172 מיליון דולר מבתי השקעות, לפי שווי של מיליארד דולר.

החברה, ציין, "נכנסה לישראל לפני שלושה חודשים, ופתחה סניף שבראשו עומד נדב טוביאס. לנוטניקס יש 800 לקוחות ארגוניים בעולם, ובימים אלה היא החלה בפעילות בשוק הישראלי. צפי המכירות השנה עומד על מיליוני שקלים עם צפי לגידול במכירות ב-2015".

ברק קורן, מנהל VMUG"אנו עונים על הצורך בהגדלת מערכות ה-IT והאחסון הפועלות על גבי תשתיות וירטואליות", אמר ואנוויל, "בכך שאנו מספקים מערכות עם יכולת גידול לרוחב – על התשתיות הווירטואליות".

בניגוד לפתרונות אחרים הקיימים בשוק, סיכם ואנוויל, "היתרון הטכנולוגי שלנו בא לידי ביטוי בכך שאנו עורכים שינוי במבנה הארכיטקטוני של התשתיות, כזה אשר מתאים טוב יותר לעולם הווירטואלי".

"הקהילה בארץ הולכת וגדלה"
ברק קורן, מנהל VMUG, המשמש גם כמהנדס מערכות בכיר ב-Siemens-PLM, סיפר שקבוצת המשתמשים קמה לפני יותר מחמש שנים והיא מונה כ-100 אלף חברים ברחבי העולם, כמה מאות מהם בישראל. הוא ציין ש"הקהילה בארץ הולכת וגדלה, וכך גם מעמיק הקשר בין החברה למשתמשים".

לדבריו, "VMware רואה בארגון המשתמשים כלי חשוב לשיפור התקשורת עמה. היא מקדישה להם תשומת לב ומקבלת את הערות חברי הארגון". הוא צפה שהיקף הפעילות של ארגון המשתמשים ומספר החברים בו יגדלו השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים