קבוצת מיחשוב התקינה מערכת בקרה על תהליך ההפצה בכמיפל; ההיקף הכספי: כ-300 אלף שקלים

מערכת "עיט" מאחדת פעולות שבוצעו עד כה על ידי מספר מערכות ● ניתן לראות באמצעותה היכן נמצא כל נהג וכמה לקוחות נשארו לו לפקוד ● "עיט" היא מערכת מבוססת ג'אווה ועובדת בסביבת WAS ובאמצעות WBI של יבמ

קבוצת מיחשוב השלימה פיתוח והתקנה של מערכת "עיט", לבקרה על תהליך ההפצה בחברת כמיפל. בכך, איחדה החברה פעולות שבוצעו על ידי מספר מערכות לכדי מערכת אחת. היקף הפרויקט עומד על כ-300 אלף שקלים.

חברת כמיפל עוסקת מזה 65 שנים בהפצה, מכירה ושיווק של תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם ומוצרי בריאות ויופי, המיועדים למכירה בעיקר בבתי מרקחת, פארמים ומוסדות רפואיים בישראל.

עד לאחרונה, בוצע תהליך הבקרה על צוות השיגור וההפצה בחברה באמצעות מספר מערכות שאינן מסונכרנות זו עם זו, כמו מערכת Profit ERP של קבוצת מיחשוב, או בצורה ידנית. עם רכישת תוכנת המסופונים של Made4Net עבור הנהגים בחרה, נוצרה האפשרות לרכז את כל המידע שנוגע לתהליך ההפצה הארוך והמורכב במערכת אונליין, האוספת נתונים ממערכת ה- ERP ומן המסופונים ומשלבת ביניהם.

המערכת החדשה פותחה בג'אווה, כמודול נוסף של Profit ERP והיא עובדת בסביבת WAS (ר"ת Websphere Application Server ) ובאמצעות WBI (ר"ת Websphere Business Integration), שתיהן של יבמ (IBM). מערכת זו מספקת למנהלי השיגור וההפצה נקודת מבט מערכתית ותמונה כוללת לגבי התקדמות קווי ההפצה השונים בכל רגע נתון במהלך היממה, באמצעות אלמנטים גרפיים שמסייעים למשתמש להבין מה מצב כל אחד מהקווים,.

לדברי יוסי אוסטריונג, מנמ"ר כמיפל, "אנחנו עובדים 24 שעות ביממה ומפעילה עשרות קווי הפצה המגיעים לכאלף לקוחות. באמצעות המערכת החדשה שפיתחה עבורנו קבוצת מיחשוב, מנהלי העבודה והאחראים על ההפצה יכולים לעקוב אחר כל נהג, לדעת בכל רגע נתון האם הוא בשלב ההעמסה, האם הגיע ללקוח, כמה לקוחות נשארו לו לפקוד ועוד".

מרית מצליח-קליין, מנהלת תחום e-bussiness בקבוצת מיחשוב, אמרה, כי "הפיתוח של המערכת כמודול נוסף של Profit ERP מאפשר למשתמשים להמשיך ולעבוד על תהליכים אחרים במערכת שכבר מוכרת להם, וכן לבצע בקרה על ההפצה מתוך אותה המערכת. כל תהליך העבודה של המשגרים מתבצע מתוך מסך אחד, שעובר רענון אוטומטי בכל מספר שניות ומשקף בכל רגע נתון את המצב העדכני של הקווים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים