משקפי גוגל – גם באוויר?

חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק עורכת פיילוט לבחינת Google Glass ● המשקפיים יאפשרו לאנשי הצוות לתרגם לשפות שונות ולעדכן את חברי מועדון Upper Class במידע על אירועים מיוחדים ומזג האוויר

לפני כמה ימים דווח כי ייתכן ש-Google Glass יעזרו למלחמה בפשע ולשמירה על הסדר הציבורי בניו-יורק, ועתה מסתבר כי קיימת אפשרות שהמשקפיים החדישים של גוגל (Google) יגיעו גם למטוסים.

חברת התעופה הבריטית וירג'ין אטלנטיק (Virgin Atlantic) הודיעה כי היא בוחנת את השימוש במשקפיים – בינתיים על הקרקע בלבד. לדברי החברה, אנשי הצוות שלה בטרקלין הנוסעים של חברי מועדון Upper Class בנמל התעופה הית'רו בלונדון ישתמשו בהם בתוכנית פיילוט במשך שישה שבועות.

"וירג'ין אטלנטיק היא החברה הראשונה בתעשייה שבוחנת כיצד אפשר להשתמש בטכנולוגיה לבישה חדשנית, כולל Google Glass, כדי להגדיל את שביעות הרצון מחוויית המסע של לקוחותיה ולשפר יעילות", הודיעה החברה. "מרגע שחברי מועדון Upper Class יצאו מהלימוזינות שמביאות אותם למסוף T3 בהית'רו, צוות וירג'ין אטלנטיק החובש את Google Glass יקדם את פניהם בשמם ויתחיל את תהליך הצ'ק אין".

מווירג'ין אטלנטיק נמסר כי אנשי הצוות יחבשו את המשקפיים כדי לעדכן נוסעים במידע על הטיסה שלהם, בכלל זה על אירועים מיוחדים שמתקיימים בהם, ועל מזג האוויר. הם ישתמשו במשקפיים גם לצורך תרגום לשפות שונות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים