גרטנר: רוב החברות משלמות יותר מדי עבור שירותים אלחוטיים

על פי המחקר שערכה החברה, לא פחות מ-80% מהארגונים ישלמו כ-15% יותר מדי בעבור שירותים אלחוטיים עד 2014 ● עוד עולה מהמחקר, כי 35% מהוצאות התקשורת האלחוטית של הארגונים נובעות מ-10% מהמשתמשים - לרוב אלה שמרבים בנסיעות לחוץ לארץ לצרכי עבודה

אנחנו בפנים. גרטנר

לא פחות מ-80% מהארגונים ישלמו כ-15% יותר מדי בעבור שירותים אלחוטיים עד 2014, כך טוענת גרטנר (Gartner) במחקר חדש. עוד עולה מהמחקר, שעם העלייה בניידות העובדים בארגונים מתרחשת גם עלייה גדולה בהוצאות, וכי חברות חייבות לנהל טוב יותר את עלויות שיחות הקול והנתונים שעובדיהן מבצעים.

על פי גרטנר, המחקר מראה שהחברות אינן מנהלות בצורה מספקת את המשתמשים או השירותים הניידים שלהן; עליהן לבדוק מקרוב יותר את פלחי המשתמשים והשירותים העיקריים בכדי למטב את ההוצאות שלהן. חברות צריכות לבדוק את החוזים עליהן הן חתומות, ולתת עדיפות לחוזים כלל ארגוניים, מכיוון שסוג חוזה כזה מקנה להן כוח התמקחות גדול יותר. עוד ציינו עורכי המחקר, כי חברות רבות בעצם מחזירות הוצאות סלולריות לעובדים שחותמים מול הספקיות באופן עצמאי, ומכיוון שכך הן משלמות סכומים גבוהים מאשר במקרה בו יהיה מאגר דקות שהחברה עצמה תשלם, ותקצה אותו לעובדים לפי הצרכים שלה.

המחקר גם טוען, כי חלק גדול מההוצאות, כ-35%, נובעות מכ-10% מהמשתמשים שמרבים בנסיעות לחוץ לארץ בענייני עבודה. למרות שבתחום הזה היכולת של הארגון להשפיע קטנה יותר, הוא צריך להגדיר במדויק את כמות הנתונים והשיחות שהעובד יכול לבצע על חשבון הארגון, ולדרוש ממנו להשתמש בשירות הזול יותר לקבלת שירותים כגון דואר אלקטרוני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים