תעש הטמיעה מערכות לניהול IT של CA במאות אלפי שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו CA Spectrum - פתרון לניהול שרתים, ניהול רשת, ניהול תחנות עבודה ואוטומציה; CA Service Desk Manager - מערכת לניהול תהליכי התפעול והשירות; ו-CA ARCServe - פתרון לניהול גיבויים

תעש הטמיעה מערכות לניהול IT של CA בפרויקט שארך ארבעה חודשים ומסתיים בימים אלה. היקפו הכספי עומד על מאות אלפי שקלים.

את הפרויקט הובילו אנשי ה-IT של תעש, בלווי צמוד של אנשי CA ישראל. צוות ה-IT החליט לשפר את השירות עבור אלפי משתמשי החברה ועל כן בוצע שדרוג למערכות ניהול התשתיות, מערכות ניהול השירות ולגיבויים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו כמה מערכות לניהול תשתיות, בהן CA Spectrum – פתרון לניהול שרתים, ניהול רשת, ניהול תחנות עבודה ואוטומציה; CA Service Desk Manager – מערכת לניהול תהליכי התפעול והשירות; ו-CA ARCServe – פתרון לניהול גיבויים.

מוטי לוי, CTO וסגן המנמ"ר בתעש, אמר כי "לאחר בחינת מערך ניהול התשתיות, השירות והגיבויים של החברה החלטנו על פרויקט השדרוג. הפרויקט הוא חלק מיעד חשוב שלנו לתת שירות טוב לאלפי משתמשי מערכות המיחשוב של התעשייה הצבאית בחמישה מפעלים שונים".

תעש הוקמה ב-1933 וברבות השנים הפכה מיצרנית כלי נשק ותחמושת בסיסיים לחברה ביטחונית שמייצרת אף מערכות הנעה לחלל. יותר מ-50% מהמכירות שלה מיועדות לשווקים בחו"ל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים