טריפל סי תספק שירותי ענן לסוכני הפניקס על בסיס הסיבים האופטיים

החברה תציע לסוכנים שירותי אינטרנט, דואר, גיבוי ואבטחת מידע באמצעות סיבים בנפח 100 מגה-ביט לשנייה, עם אופציה לחיבור של 1 ג'יגה-ביט

טריפל סי, המספקת שירותי מיחשוב ענן, חתמה על הסכם עם קבוצת הביטוח הפניקס לאספקת שירותי ענן לסוכני הביטוח שלה, שיהיו משולבים בתשתית הסיבים האופטיים. זאת, לאחר שהיא הייתה החברה הראשונה להצטרף למיזם הסיבים האופטיים של IBC.

במסגרת ההסכם תציע טריפל סי תשתית סיבים אופטיים בנפח 100 מגה-ביט לשנייה סימטרי, עם אופציה לחיבור של 1 ג'יגה-ביט סימטרי. כמו כן, ההסכם כולל שירותי קישוריות למערכות הפניקס, לשיפור הביצועים עם קישוריות אופטית בין מתקני שתי החברות. על פי החברה, הסוכנים יקבלו באמצעות התשתית שירותי אינטרנט משופרים, דואר, שירותי גיבוי לכל עמדה, אבטחת מידע וקבצים משותפים לסוכן. הסוכנים יוכלו בנוסף לקבל שרתים בענן ושירותי Help Desk לכל עמדה. חבילת השירותים תוצע בעלות של 199 שקלים לחודש עבור כל משתמש במשרדו של סוכן הביטוח.

שלוש החברות – הפניקס, IBC וטריפל סי – יחלו בקרוב להקים את הקישוריות הנדרשת לאספקת השירות בין המתקנים ולהתאמת שירותי הענן לסוכני חברת הביטוח. טריפל סי צפויה להתחיל לספק את השירותים לסוכנים במהלך הרבעון השני של 2014.

לפני כחודש ערכה IBC כנס לקוחות ראשון שבו הציגה לספקיות תקשורת את המחירים אותם היא גובה ואת מודל העבודה שלה. לפי מודל זה, הלקוח יוכל לבחור את ספק השירותים שלו לבד, באתר ייעודי, מבלי צורך לבטל או לקנות שירות דרך חברה מסוימת. החברה מתכוונת לספק תקשורת אופטית בנפח של 100 מגה-ביט עד 1 ג'יגה-ביט לשנייה על גבי תשתית סיבים אופטיים של חברת החשמל, במחירים שווים לכל נפש. היא תבסס את פעילותה בישראל באמצעות ערוצים חיצוניים, כלומר מכירת השירותים תיעשה באמצעות שותפים עסקיים בלבד. עד כה חתמו כמה חברות על הסכם עם IBC לשימוש בתשתית החדשה שלה, בהן רמי לוי תקשורת, בינת עסקים ואינטרנט בינת.

דני לאובר, מנכ"ל IBC, ציין כי "הפניקס מקבלת בהסכם פתרון טכנולוגי שנתפר על פי מידותיה. מדובר במוצר מתקדם, ללקוח עם דרישות גבוהות, שרק תשתית הסיבים האופטיים מאפשרת להביא זאת לידי ביטוי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים