Salesforce.com הכריזה על מערכות ענן חדשות בתחומי השירות, השיווק והמכירות

שלוש המערכות החדשות, שעמדו אמש (ד') במרכז כנס Dreamforce 2013, מהוות חלק מ-Salesforce1 - פלטפורמת ה-CRM בענן של החברה, שהוכרזה מוקדם יותר השבוע ותוכננה במטרה לאפשר לנהל את כל פעילות הארגון מהמכשיר הנייד

Salesforce.com חשפה אמש (ד') שלוש מערכות ענן חדשות בתחומי השירות, השיווק והמכירות. המערכות מהוות חלק מ-Salesforce1, פלטפורמת ה-CRM בענן של החברה, שהוכרזה מוקדם יותר השבוע ותוכננה במטרה לאפשר לנהל את כל פעילות הארגון מהמכשיר הנייד.

ההכרזה על המוצרים החדשים עמדה אתמול במרכז כנס Dreamforce 2013, שעורכת השבוע Salesforce.com בסן פרנסיסקו. הכנס, שעל פי החברה משך לא פחות מ-130 אלף משתתפים מ-80 מדינות, נערך במרכז הכנסים מוסקוני (Moscone) ויינעל הלילה (ה'). את המשלחת הישראלית לאירוע, שכוללת כ-120 נציגים, מוביל נתן גביש – סגן נשיא לפיתוח עסקי בישראל ב-Salesforce.com.

מערכת השירות החדשה, Salesforce1 Service Cloud, נועדה לסייע לחברות וארגונים לשרת את לקוחותיהם באופן מהיר, יעיל ונוח יותר. כך, למשל, מציעה המערכת להטמיע כפתור עזרה אוניברסלי בכל מוצר, אפליקציה או שירות. לחיצה על הכפתור תוביל את המשתמש ישירות לתמיכה הטכנית, ותאפשר לחברה לשרת אותו בדיוק ברגע שבו הוא זקוק לכך.

בנוסף, מציע ענן השירות החדש טכנולוגיה המכונה "שירות אינטליגנטי", המנטרת את קריאות השירות של הלקוחות, וממפה עבור נציג השירות את הפתרון המהיר והקל ביותר עבור התקלה שבה נתקל הלקוח. באופן זה, יכול נציג השירות להמליץ ללקוח על דרכי פעולה שפתרו תקלות דומות או זהות אצל לקוחות אחרים.

מתחם הענן הענק שהקימה Salesforce.com במרכז הכנסים מוסקוני בסן פרנסיסקו

יכולות המובייל חדשות שמציעה מערכת Salesforce1 Service Cloud, מאפשרות לכל עובד בארגון לתרום לטיפול מהיר בתקלה, מכל מקום שבו הוא נמצא. בעזרת ענן השירות החדש, יכולים נציגי השירות לפתוח קריאה במערכת, וזו תפנה מיד למכשירים הניידים של המומחים הרלוונטיים בארגון, ותאפשר להם לתרום מהידע והניסיון שלהם לפתרון התקלה, גם כשהם אינם יושבים מול המחשב במשרד.

מערכת השירות החדשה, Salesforce ExactTarget Marketing Cloud, מתבססת על רכישת הענק של Salesforce.com את ExactTarget מיוני השנה, תמורת 2.5 מיליארד דולרים. המערכת מאפשרת, בין היתר, ליצור נקודת מבט אחידה על הלקוח בעזרת שילוב והצלבת מידע מכל מקור שהוא. נקודת המוצא של המערכת היא שככל שחברה תדע יותר על הלקוח שלה, כך היא תוכל לשווק לו טוב יותר.

עוד מאפשרת מערכת השיווק החדשה להגדיר, לנהל ולהשפיע על מה ש-Salesforce.com מכנה "המסע של הלקוח", כאשר הכוונה היא לכל שלבי האינטראקציה של הלקוח עם החברה בכל הערוצים. היא מאפשרת להגדיר מטרות ולמפות מהלכי שיווק דיגיטליים בערוצים דוגמת מייל, מובייל, רשתות חברתיות ואתרי אינטרנט, כדי ליצור חוויית לקוח מותאמת אישית.

יכולת נוספת שמציעה מערכת Marketing Cloud, היא יצירת תוכן שיווקי מותאם לכל ערוץ ומכשיר. כך, למשל, היא מאפשרת להתאים מיילים שיווקיים למכשיר שבהם משתמש הלקוח כדי לפתוח אותם, מספקת את היכולת לנהל קמפיינים שלמים המתבססים על מידע גאוגרפי ומסוגלת לספק תובנות ולהניע לקוחות לפעולה בזמן אמת בהתאם לשימוש שלהם באתר האינטרנט או האפליקציה של החברה.

יינעל הלילה (ה'). כנס Dreamforce 2013. צילום: אור יעקב

מערכת המכירות החדשה, Salesforce1 Sales Cloud, מאפשרת למפתחים לבנות אפליקציות מותאמות אישית ולהפיץ אותן מיד לכל איש מכירות, בכל מקום ועל גבי כל מכשיר. בעזרת המערכת יכולים אנשי המכירות לאשר הצעות מחיר באופן מיידי, לקדם לידים לאורך ולרוחב הארגון ולקבל גישה מלאה לכל המידע הרלוונטי עבורם מכל מקום ובכל זמן. כמו כן, מאפשרת המערכת לאנשי המכירות לספק ללקוחות תשובות לשאלות שהם לא ציפו להן מראש, ולהכין תחזיות וניתוחים בזמן אמת – גם מהמכשיר הנייד.

"מובייל, רשתות חברתיות וטכנולוגיות תקשורת יצרו ז'אנר חדש של קונים, שמצפים ליותר מהחברות שמוכרות להם", אמרה לינדה קרופורד, סגנית נשיא בכירה ב-Salesforce.com ומנהלת מוצר ה-Sales Cloud בחברה. "ארגוני המכירות של היום נדרשים לשנות את האופן שבו הם מוכרים בעולם החדש שאנו חיים בו. מערכת Salesforce1 Sales Cloud החדשה מציעה לחברות פלטפורמה למכירה בעידן האינטרנט של הלקוחות".

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים