קבוצת יעל תשווק ותטמיע את פלטפורמת clear2pay לבדיקות מוצרים בנקאיים

המערכת, שמותקנת במאות בנקים ברחבי העולם, מבצעת בדיקות אוטומטיות של עמדות ATM ועמדות משוב

אגף הפתרונות הבנקאיים של קבוצת יעל ישווק ויטמיע בישראל את פלטפורמת הבדיקות של clear2pay למוצרים בנקאיים. המערכת, שמותקנת במאות בנקים ברחבי העולם, מבצעת בדיקות אוטומטיות עם תמיכה מלאה לעמדות ATM (כספומטים) ועמדות משוב. יעל צופה כי פרויקטים שישלבו את הפלטפורמה יניבו בשנתיים הקרובות הכנסות של כשלושה מיליון שקלים.

Clear2Pay מתמחה בפיתוח של פתרונות לתשלומים מאובטחים ומעודכנים. לחברה 22 משרדים בעולם, ב-14 מדינות שונות, והמטה שלה נמצא בבלגיה. היא מונה כ-1,200 עובדים ויש לה מעל 650 לקוחות ביותר מ-100 מדינות שונות, כולל ישראל. עם לקוחותיה בעולם נמנים סמסונג (Samsung), מאסטרקארד (MasterCard), ויזה (Visa), בנק אוף אמריקה (Bank Of America) וברקליס (Barclays).

אמיר רמון, מנהל אגף הפתרונות הבנקאיים בקבוצת יעל, אמר כי "הבדיקות שמבצעת התוכנה של clear2pay מבוססות על הטמעת 'תמונה של העמדה' במחשב וירטואלי, ובכך חוסכות לבנקים עלויות ברכישת עמדות פיזיות לצורך בדיקות. בנוסף, היא מאפשרת לספק מענה מהיר לשינויים בייצור או בפיתוח". הוא הוסיף כי "Clear2Pay היא שחקן מרכזי בשוק הבדיקות לעמדות ATM ועמדות משוב ורכשה בשנתיים האחרונות חברות נוספות בתחום, בהן Lexcel ,Integri ו-Level-four".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים